anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka uszkodzona INPOST

Lod_Kot
#7 Wielbiciel#

Paczka nie dotarła do kupującego, została całkowicie zniszczona na etapie bycia u przewoźnika. Jak postępować aby otrzymać odszkodowanie za zniszczony towar przez przewoźnika?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Reklamacja bezpośrednio do przewoźnika https://inpost.pl/reklamacja

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Powinni sami przysłać papiery skoro nie mogą tego doręczyć bo zrobili z towaru złom. Pewnie będą chcieli dowodu sprzedaży do ubezpieczenia na okrešśloną sumę

oznacz moderatorów

Lod_Kot
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem protokół zniszczenia i zdjęcia.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Lod_Kot Masz dokumentację to składaj reklamację 

nie czuję ,że mi się rymuje ....

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak taki problem przewoźnik powinien sam rozwiązać, ale z tym bywa różnie, więc ich torpeduj.

oznacz moderatorów