Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost @N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
dotyczy przesyłki inpost 683340076498100123925245
numer zamówienia 9efcadc1-aa50-11ef-99ae-fbd8776cd8c9
kupujący zgłosić w dyskusji że paczka została uszkodzona w transporcie (delikatny wyciek, płyny do sprzątania każdy po 500ml) żąda częściowego zwrotu pieniędzy.
Mam rozumieć że skoro była ubezpieczona i właściwie zabezpieczona to inpost pokryje straty? Zdjęcia z monitoringu i pakowania mam dostępne.
Jak to rozwiązać, sprzedaję od miesiąca i mam pierwszy raz taką sytuację
@DROGERIE24_pl Inpost Ci napisze, że towary płynne mogą być, pod warunkiem zabezpieczenia przed wyciekiem, ale reklamację możesz złożyć
ciekawe co rozumieją pod słowem zabezpieczenie? A da się zabezpieczyć paczkę przed "obsługą" kurierów inpostu?
@DROGERIE24_pl Zapomnij. InPost zawsze odpisuje, że nadawca ma obowiązek zabezpieczyć zawartość przed uszkodzeniem.
Dzień dobry @DROGERIE24_pl ,
jeśli Odbiorca zgłasza uszkodzenie przesyłki bardzo prosimy o złożenie protokołu szkody dostępnego tutaj: https://inpost.pl/protokol oraz reklamacji: https://inpost.pl/reklamacja
Nasz Dział Reklamacji dokłada wszelkich starań, aby zgłoszenia reklamacyjne były rozpatrywane jak najszybciej. Przepraszamy za niedogodności i gwarantujemy, że sytuacja zostanie zweryfikowana po wypełnieniu wspomnianych formularzy.