anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

uszkodzona paczka InPost

Auto_Partner_SA
#11 Animator#

Dzień dobry,

dostaliśmy informację z InPost (mailowo) z protokołem szkody

 

"Niestety, w trakcie procesowania przesyłki doszło do jej uszkodzenia – Bardzo proszę o informację czy przesyłka ma zostać dalej przeprocesowana lub ZWRÓCONA"

 

Nie zdarzyło Nam się nigdy wcześniej by InPost wysłał Nam protokół szkody. Mieliście taki przypadek? Reklamacja w InPost i zwrot do Nadawcy?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

_Likos_
#20 Guru#

@Auto_Partner_SA  tak . zdarzyło mi sie kilka razy.

Z reguły dzownili i potwierdzali że towar jest nieuszkodzony i wówczas paczka szła dalej

Raz dostaliśmy zwrot z protokołem szkody sporządzonym przez inpost. Zadzwonilismy do klienta przep[rosiliśmy i wysłaliśmy paczke drugi raz. O odszkodowanie nie wystepowaliśmy bo zwrócony towar nadawał sie do sprzedaży.

Ja na Waszym miejscu skontaktowałbym sie z Inpostem ( odpowiadając na mail lub dzwoniac na podany tam numer). Często tam są numery bezpośrednio do oddziału w którym lezy paczka. Jełsi poinformują Was że towar nie uległ uszkodzeniu to mogłby jechać dalej bo szkoda czasu na ponowne pakownie. Ale najpierw bym jednak dopytał czytowar jest w całości.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Coś nowego ,sami przyznają się szybko do winy i podsyłają protokół szkody ,zwykle to w in poście to trwa długo i kończy się że uznają za winnego nadawcę a nie siebie.

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator#

wszystko ładnie pięknie - wywiązali się, przyznali że zawalili, ale jestem bardzo ciekawa czy reklamacja będzie uznana 😛 czy zrzucą winę na Sprzedawcę, że źle zabezpieczył paczkę. Aczkolwiek - na protokole szkody Pani zaznaczyła, że była zabezpieczona wypełniaczem

oznacz moderatorów

gierland
#12 Orędownik#

Tak miałem taki przypadek - Inpost sam do nas zadzwonił, że przesyłka jest uszkodzona i nie mogą jej dostarczyć do odbiorcy.

Miła Pani powiedziała nam, że mamy złożyć reklamację.

Przesyłka wraz z protokołem szkody się do nas wróciła... Towar był totalnie zmasakrowany (była to drukarka): paczka otwarta, popękana obudowa drukarki, zbite szkło od skanera. Złożyliśmy reklamację... I tu UWAGA, reklamacja przez Inpost nie została uznana z powodu, i tu hit, niewłaściwego zapakowania towaru na czas transportu.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

No to jednak nic się tam nie zmienia ,winę zawsze zwalą na nadawcę nawet jakby sami taką paczkę przejechali przypadkiem przy przeładunku .

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator#

to mnie teraz osłabiłeś... 😄 😛  że została całkowicie zniszczona nie uznali Ci reklamacji 😛 składałeś odwołanie? jak to się zakończyło?

Zawsze znajdzie się jakiś "kruczek" na który się powołają (oczywiście z winy Nadawcy)

oznacz moderatorów

gierland
#12 Orędownik#

Tak złożyłem odwołanie ale to nic nie dało... nie uznali reklamacji podtrzymując swoje stanowisko, że paczka była źle zabezpieczona na czas transportu.

Oczywiście to nonsens, bowiem sama drukarka zabezpieczona jest wewnątrz profilami styropianowymi a całość włożona w karton. Aby uszkodzić drukarkę w ten sposób zabezpieczoną trzeba by ją przejechać samochodem albo zrzucić z kilku metrów.

Jestem stratny o cenę zakupu drukarki i prowizję Allegro (bo Ci "oczywiście" nie przyznali zwrotu prowizji do transakcji).

 

oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

mieliśmy dokładnie to samo - reklamacja odrzucona z powodu niewłaściwego zapakowania towaru

a paczka była solidnie zapakowana a na zdjęciach które nam przesłali widać było ze została oderwana cała góra kartonu - odesłali nam zawartość już bez kartonu tylko owinięte w folię

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Auto_Partner_SA 

Potwierdzamy, takie postępowanie może mieć miejsce w przypadku wykrycia uszkodzenia przesyłki. 

Specjalista ds. Obsługi Klienta kontaktuje się mailowo z Nadawcą przesyłki w celu
poinformowania go o uszkodzeniu i przesyła dokumentację zdjęciową oraz protokół
szkody.

Następnie w zależności od dyspozycji Klienta paczka przekazywana jest do doręczenia lub zwrotu.

W przypadku otrzymania zwrotu uszkodzonej przesyłki wraz z protokołem szkody należy zgłosić reklamację. 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@InPost Jaki jest procent uznanych reklamacji i przyznanie się do zaniedbań w transporcie z waszej winy? Z tego co czytam na forum to zero czy coś koło tego.

oznacz moderatorów

gierland
#12 Orędownik#

@kolekcjoner608 bardzo dobre pytanie. Jestem ciekawy odpowiedzi @InPost 

Dodatkowo może @InPost  podpowie nam jak należałoby zapakować drukarkę na czas transportu, tak aby w przypadku uszkodzenia jej przez Was zostało przyznane odszkodowanie? Skoro profile styropianowe, karton to mało, to zatem jak należy zapakować?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@gierland Może kasa pancerna albo skrzynia z dębowych desek ale czy by to wystarczyło ? Tego to nawet filozofowie nie wiedzą.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@kolekcjoner608 @gierland 

Firma InPost nie udziela takich informacji. 

Proces reklamacyjny jest bardzo jasny i transparentny. Reklamujący ma możliwość odwołania od wyniku reklamacji do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi na reklamację.
Jako firma InPost dbamy o poziom naszych usług. Nasz proces reklamacyjny jest nieustannie poddawany analizom wewnętrznym. Każda reklamacja jest weryfikowana indywidualnie, a informacje na jej temat są przekazywane bezpośrednio do zgłaszającego. 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@InPost Nie udzielanie informacji to tylko potwierdzenie że wychodzicie z założenia że to sprzedawca jest winny uszkodzeniom przesyłki a tak nie jest bo to w gestii dostawcy powinno być aby przedmiot do odbiorcy trafił w takim stanie jak został wysłany. To że paczki są pakowane na palety tak że często ciężkie przedmioty są wrzucane na górę to też jest wina sprzedawcy ? Odwołanie od nieuznanej reklamacji to tylko przedłużanie decyzji którą z góry macie ustaloną .

oznacz moderatorów

gierland
#12 Orędownik#

"Każda reklamacja jest weryfikowana indywidualnie" - bzdury.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@gierland Indywidualnie z ustaleniem odgórnym że ma być negatywna .

oznacz moderatorów

gierland
#12 Orędownik#

Zgadzam się.

oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

szablonowa odpowiedź -  należy opakować w folię bąbelkową itd - nawet nikt nie spojrzał ze na załączonym zdjęciu ta folia jest widoczna

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów