anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka w trackingu widnieje jako dosatrczona - DPD Holandia.

mdfimage
#10 Popularyzator

Witam wszystkich 🙂

Mam następujący problem - klient zakupił towar u nas w sklepie z wysyłką "allegro kurier DPD Holandia". Paczka w trackingu widnieje jako dostarczona natomiast fizycznie kurier nie pojawił się na miejscu.

Klient (Polak) prosi o pomoc, my jako sprzedawca odpowiadamy za dostarczenie paczki. Z tego powodu mam 2 pytania:

1. Czy kradzież powinna być zgłoszona na komisariacie w Polsce przez nas czy przez klienta na miejscu w Holandi?

2. Czy reklamację wraz z potwierdzeniem zgłoszenia przestępstwa powinniśmy wysłać do polskiego DPD czy holenderskiego?

Niestety Holenderska infolinia DPD nie jest pomocna, dodatkowo nie chcą udostępnić nr tel do kuriera który jeździ w tamtym rejonie.

Myśleliśmy iż jest to ten sam przypadek co często zdarza się w Polsce - kurierzy skanują paczkę jako dostarczoną a fizycznie przywoża ją za 1/2 dni (aby wyrobić normę danego dnia), natomiast z tego co mówi klient bardzo często kurierzy kradną paczki w NL w taki sposób 😞 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc 🙂

P.S. Dla zespołu allegro:

Id zamówienia: 

334d7e80-52aa-11f0-be97-8b62d498f9af
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdfimage
#10 Popularyzator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @mdfimage, zgłosiłem Twoją sprawę i jestem w trakcie konsultacji. Jak tylko otrzymam więcej informacji, wrócę do Ciebie w tym wątku.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Wracam @mdfimage, nasz konsultant skontaktował się z Tobą w tej sprawie w zgłoszeniu mailowym o numerze 53303599. Konsultujemy sprawę dalej z przewoźnikiem.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

mdfimage
#10 Popularyzator

Dziękuje, mam pytanie czysto techniczne - dlaczego sprawa nie jest prowadzona na allegro gadane tylko mailowo? Wcześniej wszystkie problemy rozwiązywaliśmy na portalu "gadane" a nie mailowo (chyba że prosiłem o kontakt mailowy). Pytam z czystej ciekawości czy zmieniły się jakoś procedury?

Dziękuje za pomoc, pozdrawiam.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mdfimage Doradca przejął sprawę, dzięki temu otrzymasz informacje bezpośrednio od niego. W ten sposób skraca się czas odpowiedzi. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdfimage
#10 Popularyzator

Jakby ktoś był ciekawy dalszego rozwoju spraw - paczka nagle znikąd wróciła do nas do Polski mimo iż w trackingu została dostarczona do klienta 02.07 (nigdy fizycznie do niego nie dotarła).

Dpd niestety rozkłada ręce. 

Z informacji klienta - ostatnio takie sytuacje co raz częściej mają miejsce w dostawach zagranicznych DPD (bardzo dużo imigrantów zostaje kurierami i nagiminnie kradną paczki).

Warto rozważyć czasowe wyłączenie form dostaw zagranicznych póki sytuacja się nie unormuje aby uchronić się przed potencjalnymi negatywami 😕

oznacz moderatorów