Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich 🙂
Mam następujący problem - klient zakupił towar u nas w sklepie z wysyłką "allegro kurier DPD Holandia". Paczka w trackingu widnieje jako dostarczona natomiast fizycznie kurier nie pojawił się na miejscu.
Klient (Polak) prosi o pomoc, my jako sprzedawca odpowiadamy za dostarczenie paczki. Z tego powodu mam 2 pytania:
1. Czy kradzież powinna być zgłoszona na komisariacie w Polsce przez nas czy przez klienta na miejscu w Holandi?
2. Czy reklamację wraz z potwierdzeniem zgłoszenia przestępstwa powinniśmy wysłać do polskiego DPD czy holenderskiego?
Niestety Holenderska infolinia DPD nie jest pomocna, dodatkowo nie chcą udostępnić nr tel do kuriera który jeździ w tamtym rejonie.
Myśleliśmy iż jest to ten sam przypadek co często zdarza się w Polsce - kurierzy skanują paczkę jako dostarczoną a fizycznie przywoża ją za 1/2 dni (aby wyrobić normę danego dnia), natomiast z tego co mówi klient bardzo często kurierzy kradną paczki w NL w taki sposób 😞
Z góry dziękuję za wszelką pomoc 🙂
P.S. Dla zespołu allegro:
Id zamówienia:
Cześć @mdfimage, zgłosiłem Twoją sprawę i jestem w trakcie konsultacji. Jak tylko otrzymam więcej informacji, wrócę do Ciebie w tym wątku.
Wracam @mdfimage, nasz konsultant skontaktował się z Tobą w tej sprawie w zgłoszeniu mailowym o numerze 53303599. Konsultujemy sprawę dalej z przewoźnikiem.
Dziękuje, mam pytanie czysto techniczne - dlaczego sprawa nie jest prowadzona na allegro gadane tylko mailowo? Wcześniej wszystkie problemy rozwiązywaliśmy na portalu "gadane" a nie mailowo (chyba że prosiłem o kontakt mailowy). Pytam z czystej ciekawości czy zmieniły się jakoś procedury?
Dziękuje za pomoc, pozdrawiam.
@mdfimage Doradca przejął sprawę, dzięki temu otrzymasz informacje bezpośrednio od niego. W ten sposób skraca się czas odpowiedzi. 🙂
Jakby ktoś był ciekawy dalszego rozwoju spraw - paczka nagle znikąd wróciła do nas do Polski mimo iż w trackingu została dostarczona do klienta 02.07 (nigdy fizycznie do niego nie dotarła).
Dpd niestety rozkłada ręce.
Z informacji klienta - ostatnio takie sytuacje co raz częściej mają miejsce w dostawach zagranicznych DPD (bardzo dużo imigrantów zostaje kurierami i nagiminnie kradną paczki).
Warto rozważyć czasowe wyłączenie form dostaw zagranicznych póki sytuacja się nie unormuje aby uchronić się przed potencjalnymi negatywami 😕