Pilne! Problem z nadaniem przedsprzedaży (zamówienia sprzed 9 miesięcy)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej,
sprawa jest dość pilna - prowadziliśmy w zeszłym roku (wrzesień-listopad) przedsprzedaż produktów, których premiera cały czas się przesuwała i... dziś dotarły. Kupujący chcą mieć je na jutro (przed weekendem) u siebie - ale nijak nie jesteśmy w stanie ich nadać - niezależnie od tego czy są SMART czy ktoś zapłacił za przesyłkę - otrzymuję komunikat:
Komunikat od kuriera:
{"status":400,"error":"validation_failed","message":"There are some validation errors. Check details object for more info.","details":{"receiver":[{"email":"allegro_order_not_found"}]}}
No i rzeczywiście - w Menadżerze Paczkomatowym kiedy wchodzę w "Zamówienia Allegro" to zamówienia tam nie ma - a to dlatego, że są tam wyłącznie zamówienia z ostatnich 4 miesięcy. Kiedy wchodzę w "Import Allegro InPost" zamówienie odnajduję bez problemu - próbując tamtędy nadać przesyłkę otrzymuję komunikat:
"Nie znaleziono takiego zamówienia Allegro"
Pomocy!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NerdyTCG Na Twoim miejscu nadałbym te zamówienia w jakikolwiek inny sposób we własnym zakresie byle zamówienie doszło do klienta przed weekendem. Na rozwiązanie problemu możesz poczekać nie wiadomo jak długo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
liczę jeszcze na to, że jest jakieś proste rozwiązanie - z wysyłkami kurierskimi nie było problemu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Próbowałem nadać też przez Wysyłam Allegro - i oczywiście wchodzę tam przez zamówienie, konfiguruję paczkę po czym otrzymuję komunikat...
Błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki:Nie znaleziono zamównienia powiązanego z adresem email odbiorcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NerdyTCG Nie chcę nikomu robić reklamy ale masz takie serwisy jak np. sendit oraz jemu podobne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jasne, tylko to w większości przesyłki Smart, jak nie znajdę rozwiązania w ciągu godziny to pewnie tak będę musiał zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NerdyTCG Lepiej wysyłaj na własny koszt. Podejrzewam, że po niespełna roku na pewno nie da się tego zrobić przez zamówienia allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NerdyTCG Podaj proszę numery kilku przykładowych zamówień. Poproszę o sprawdzenie czy możemy pomóc w tej sytuacji.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not Przykłady:
a90ef2d4-2cd8-11ec-8f38-e764d2505934
69f7db32-3a3d-11ec-8f43-63edae7a9331
19f56b11-29e0-11ec-a910-d358d6f06660
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NerdyTCG Niestety nie będzie możliwości nadania przesyłek do tych zamówień przez Wysyłam z Allegro. Jeśli chcesz je nadać przez InPost, powinieneś to zrobić bezpośrednio ze strony przewoźnika, bez powiązania z zamówieniem Allegro, a w zamówieniach dopisać ręcznie numery przesyłek.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co z przesyłkami SMART? Za które zresztą została pobrana opłata do rachunku Allegro?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NerdyTCG nie będzie powiązania z zamówieniem nie będzie dopłaty do smart
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NerdyTCG Tak jak napisał @Client:44052296 dostawa Smart! nie zostanie uwzględniona. Po nadaniu napisz proszę na adres spoleczność@allegro.pl. Podaj numery wszystkich zamówień i nadanych przesyłek. Postaram się pomóc w sprawie naliczonych kosztów.
Moderatorka