Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
produkt został znaleziony na Allegro. Sprzedający nie dał możliwości zapłaty za pośrednictwem Allegro i zaproponował, że zapłaci kurierowi za pobraniem. dwa dni później produkt nie był potrzebny i chciałem go zwrócić, ale sprzedawca odmówił przyjęcia. Wypłacono 870 zł. Jak mogę być w tej sytuacji?
O jeżu - dajcie mi szklaną kulę.
Piszesz w wątku zaawansowanych sprzedawców - jesteś sprzedadzą i coś sprzedałeś tak?
@Client:102332475 Jeśli kupiłeś od firmy-sklepu masz prawo zwrócić w ciągu 14 dni. Kliknij Zwrot w zakładce Moje zakupy lub wyślij sprzedawcy mailem swoją rezygnację z towaru, a potem go odeślij. Sprzedający będzie musiał Ci oddać pieniądze. Jeżeli tego nie zrobi, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o pomoc Allegro.
Jeżeli kupiłeś od osoby prywatnej, nie masz prawa do zwrotu bez podania przyczyny.
Jeżeli zakupiłeś poza Allegro to możesz nie zrobić zwrotu i otworzyć dyskusji( może sprzedający tak zrobił celowo) przez Allegro, ale przy zakupie konsumenckim i tak masz 14-dni na zwrot.
Jeżeli zakupiłeś poza Allegro, to możesz nie zrobić zwrotu i nie otworzyć dyskusji przez Allegro [spacja] (może sprzedający tak zrobił celowo), ale przy zakupie konsumenckim i tak masz 14-dni na zwrot.