Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Przychodzę z problem który dzisiaj nastał się z pocztą polską. Dzień jak co dzień nadaje nadawałem paczki za pomocą SMART i potem je zawoziłem na pocztę polską i wszystko przechodziło. Dnia dzisiejszego po zaniesieniu do poczty polskiej i zostawieniu paczek dostałem telefon od poczty że niestety moje paczki nie mogą przejść dalej z powodu dodatkowej jakiejś opłaty aby one zostały wysłane to muszę zapłacić dodatkowo za nadanie paczki, niestety ja nie chce dodatkowo opłacać mimo że te paczki SMART opłacam jak zawsze. Proszę o pomoc co to jest za problem, czyżby to problem allegro czy jak? paczki miały odpowiednie wymiary i kg więc były dostosowane do regulaminu. Proszę o szybką reakcję ponieważ klienci oczekują na paczki swoje. Pozdrawiam
Jestem po wizycie w UP. Wczoraj była awaria (wydaje mi się, że nie wyszły paczki wygenerowane u pośredników, moje np. nadane w BL Paczka). System PP doliczał opłaty za nadanie.
Dzisiaj przy mnie Pani sprawdziła (zeskanowała jedną paczkę) i wszystko działa normalnie.
Dzięki, jadę sprawdzić na swojej poczcie, może nadam dzisiaj paczki.
@centrum_drewna1 @Templast @MikroLITY @Halfrunt @Klocko-m-ania
Dostaliśmy od Poczty Polskiej potwierdzenie, że utrudnienia w dniach 13-14.03.2024 miały związek z nieprawidłowością w systemie Elektroniczny Nadawca. Błąd został wyeliminowany.
Przewoźnik przeprasza za zaistniałą sytuację.
@nat_not tia 😄 dziwnym trafem paczki Allegro na umowie swojej mogłem nadać bez problemu a paczki bez umowy innych sprzedawców nadawanie przez WzA leżały na poczcie 😉