Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient Allegro złożył u nas wczoraj cztery zamówienia pobraniowe, wszystkie na ten sam adres. Zadzwoniliśmy ponieważ wydało nam się to podejrzane. Osoba która się zgłosiła powiedziała, że nic nie zamawiała. W związku z tym napisaliśmy " Pod podanym numerem telefonu zgłasza się osoba która twierdzi, że nic nie zamawiała.
Proszę o kontakt, w przeciwnym razie zamówienie nie zostanie zrealizowane."
Otrzymaliśmy odpowiedź: "Przepraszam za pomyłkę numer telefonu to ....... ". Nowy numer różni się jedną cyfrą.
Na pytanie czy odbierze wszystkie cztery zamówienia otrzymaliśmy odpowiedź twierdzącą.
Dzisiaj zadzwoniliśmy na nowy, podany wczoraj numer telefonu. Osoba która odebrała telefon twierdzi, że nic nie zamawiała, ciągle dzwonią do nie kurierzy, a podany adres nie jest jej.
Napisaliśmy do klienta, że anulujemy wszystkie zamówienia i wystąpiliśmy o zwrot prowizji do Allegro.
Prowizja za te zamówienia wynosi:
22,60 + 29,20 + 16,40 + 15,80 + 18,60 + 13,95 = 116,55 zł.
Wszystkie wnioski zostały przez Allegro odrzucone.
Klient napisał teraz "Przepraszam syn mi wytłumaczył proszę nie anulować".
Zadzwoniliśmy ponownie pod podany nr telefonu. Osoba która się zgłosiła nadal twierdzi że niczego nie zamawiała i nic o tym nie wie.
Nie chcemy wysyłać tych zamówień ponieważ przypuszczamy że przesyłki wrócą do nas jako nieodebrane ale chcemy odzyskać pieniądze za prowizję.
Cała rozmowa była prowadzona przez centrum wiadomości Allegro.
Zasadniczo masz obowiązek wysłać towar za pobraniem na adres podany przez kupującego na Allegro. Jeśli nie chcesz wysłać, nie udostępniaj pobrań. Żadne telefony i ustne ustalenia nie mogą być warunkiem realizacji umowy. Kupujący po zawarciu prawnie wiążącej umowy może oczekiwać dostawy na podany adres.
Kupujący po zawarciu prawnie wiążącej umowy może oczekiwać dostawy na podany adres.
A kurier będzie dzwonił na Berdyczów 😂
Co byś nie zrobił to dostaniesz po tyłku. Wyślesz, zabulisz 4 razy za pobranie i powrót. Nie wyślesz to pewnie złapiesz 4 negatywy i być może nie odzyskasz prowizji. Bardzo nieciekawa sytuacja.
@Kaliope_Brzeg A co kogo obchodzi kurier? Sprzedawca ma obowiązek wysłać towar po zawarciu umowy. Kurier nie ma dzwonić telefonem, tylko do furtki lub do drzwi.
@xyz96 klient podał fałszywe dane, uważasz że to jest uczciwa umowa?
No tak zapomniałam, że słabsza strona transakcji ma prawo robić ze sprzedającego durnia.
@Kaliope_Brzeg Nie ma prawa robić durnia, tylko silniejsza strona ma się wywiązać z zawartej umowy. Nie pasują warunki, nie udostępnia pobrań.
@xyz96 nie sądzę, że prawo konsumenta powstało po to żeby słabsza strona transakcji wykorzystywała je do zabawy albo oszustwa. Prawo obowiązuje obydwie strony transakcji.
@xyz96 a jak ktoś dzwonka nie ma to co ma kurier zrobić?
@vonNogay Zastukać.
@xyz96 Czy klient który kupuje 5 lalek i ma zamiar je odebrać składa jedno zamówienie na wszystkie lalki czy składa cztery oddzielne zamówienia żeby zapłacić cztery razy za wysyłkę ?
ZapfCreation Wątpliwość, która na szczęście została zauważona.
Nie widzę, czy dane do wysyłki są takie same, jak dane konta.
Ktoś mógł nieprawnie uzyskać dostęp do istniejącego konta.
Wyślij do Allegro prośbę o zweryfikowanie prawdziwości tych danych, łącznie z numerami telefonu do kontaktu.
@ZapfCreation Podaj mi numery tych zamówień.
45afd474-a295-11eb-94e9-3954c40a0115
b59436b1-a1a4-11eb-804b-2bd4786cff6d
0e351d41-a1d5-11eb-9006-856834e19e19
7e24e8f1-a1db-11eb-bb7b-1fd6558eacea
@ZapfCreation Dziękuję. Zablokowaliśmy konto kupującego. Widzę też, że otrzymałeś już zwrot prowizji.
Ta sama osoba ponownie złożyła zamówienie za pobraniem, tylko z innego konta.
Numer zamówienia:
b2501a21-a684-11eb-bdf3-4bd1a38eb76b
@ZapfCreation Dziękuję za zgłoszenie. Zablokowaliśmy również to konto.
Dziękuję za pomoc. Otrzymałam zwrot prowizji do wszystkich zamówień.