anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podejrzane zamówienia pobraniowe

MAMY ROZWIĄZANIE!
ZapfCreation
#11 Animator#

Klient Allegro złożył u nas wczoraj cztery zamówienia pobraniowe, wszystkie na ten sam adres. Zadzwoniliśmy ponieważ wydało nam się to podejrzane. Osoba która się zgłosiła powiedziała, że nic nie zamawiała. W związku z tym napisaliśmy " Pod podanym numerem telefonu zgłasza się osoba która twierdzi, że nic nie zamawiała.
Proszę o kontakt, w przeciwnym razie zamówienie nie zostanie zrealizowane." 

Otrzymaliśmy odpowiedź: "Przepraszam za pomyłkę numer telefonu to ....... ". Nowy numer różni się jedną cyfrą.

Na pytanie czy odbierze wszystkie cztery zamówienia otrzymaliśmy odpowiedź twierdzącą.

Dzisiaj zadzwoniliśmy na nowy, podany wczoraj numer telefonu. Osoba która odebrała telefon twierdzi, że nic nie zamawiała, ciągle dzwonią do nie kurierzy, a podany adres nie jest jej.

Napisaliśmy do klienta, że anulujemy wszystkie zamówienia i wystąpiliśmy o zwrot prowizji do Allegro.

Prowizja za te zamówienia wynosi:

22,60 + 29,20 + 16,40 + 15,80 + 18,60 + 13,95 = 116,55 zł.

Wszystkie wnioski zostały przez Allegro odrzucone.

Klient napisał teraz "Przepraszam syn mi wytłumaczył proszę nie anulować".

Zadzwoniliśmy ponownie pod podany nr telefonu. Osoba która się zgłosiła nadal twierdzi że niczego nie zamawiała i nic o tym nie wie.

Nie chcemy wysyłać tych zamówień ponieważ przypuszczamy że przesyłki wrócą do nas jako nieodebrane ale chcemy odzyskać pieniądze za prowizję.

Cała rozmowa była prowadzona przez centrum wiadomości Allegro.

 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
xyz96
#21 Demiurg#

Zasadniczo masz obowiązek wysłać towar za pobraniem na adres podany przez kupującego na Allegro. Jeśli nie chcesz wysłać, nie udostępniaj pobrań. Żadne telefony i ustne ustalenia nie mogą być warunkiem realizacji umowy. Kupujący po zawarciu prawnie wiążącej umowy może oczekiwać dostawy na podany adres.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@xyz96 

Kupujący po zawarciu prawnie wiążącej umowy może oczekiwać dostawy na podany adres.

A kurier będzie dzwonił na Berdyczów 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@ZapfCreation 

Co byś nie zrobił to dostaniesz po tyłku.  Wyślesz, zabulisz 4 razy za pobranie i powrót. Nie wyślesz to pewnie złapiesz 4 negatywy i być może nie odzyskasz prowizji.  Bardzo nieciekawa sytuacja.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg A co kogo obchodzi kurier? Sprzedawca ma obowiązek wysłać towar po zawarciu umowy. Kurier nie ma dzwonić telefonem, tylko do furtki lub do drzwi.

 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 klient podał fałszywe dane, uważasz że to jest uczciwa umowa?

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@xyz96 

No tak zapomniałam, że słabsza strona transakcji ma prawo robić ze sprzedającego durnia.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg Nie ma prawa robić durnia, tylko silniejsza strona ma się wywiązać z zawartej umowy. Nie pasują warunki, nie udostępnia pobrań.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 nie sądzę, że prawo konsumenta powstało po to żeby słabsza strona transakcji wykorzystywała je do zabawy albo oszustwa. Prawo obowiązuje obydwie strony transakcji.

oznacz moderatorów
vonNogay
#16 Inspirator#

@xyz96 a jak ktoś dzwonka nie ma to co ma kurier zrobić?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@vonNogay Zastukać.

oznacz moderatorów
ZapfCreation
#11 Animator#

@xyz96  Czy klient który kupuje 5 lalek i ma zamiar je odebrać składa jedno zamówienie na wszystkie lalki czy składa cztery oddzielne zamówienia żeby zapłacić cztery razy za wysyłkę ?

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@ZapfCreation 

Ewidentnie jakiś wałek. Dzieciak się bawi albo ktoś z problemami zdrowotnymi 😉  Konkurencja?

Może trzeba poprosić o wsparcie i radę jak wybrnąć mądrze z tej sytuacji. @nat_not @la_nika  coś doradzicie ?

_____________
Kama
oznacz moderatorów
decomasters
#10 Popularyzator#

ZapfCreation  Wątpliwość, która na szczęście została zauważona.

Nie widzę, czy dane do wysyłki są takie same, jak dane konta.

Ktoś mógł nieprawnie uzyskać dostęp do istniejącego konta.

Wyślij do Allegro prośbę o zweryfikowanie prawdziwości tych danych, łącznie z numerami telefonu do kontaktu.

xyz96  vonNogay  Ja składam wniosek o budowę dzwonnicy 🙂

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ZapfCreation Podaj mi numery tych zamówień.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ZapfCreation
#11 Animator#

@nat_not 

45afd474-a295-11eb-94e9-3954c40a0115

b59436b1-a1a4-11eb-804b-2bd4786cff6d

0e351d41-a1d5-11eb-9006-856834e19e19

7e24e8f1-a1db-11eb-bb7b-1fd6558eacea

 

 

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ZapfCreation Dziękuję. Zablokowaliśmy konto kupującego. Widzę też, że otrzymałeś już zwrot prowizji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ZapfCreation
#11 Animator#

@nat_not 

Ta sama osoba ponownie złożyła zamówienie za pobraniem, tylko z innego konta.

Numer zamówienia: 

b2501a21-a684-11eb-bdf3-4bd1a38eb76b

 

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ZapfCreation Dziękuję za zgłoszenie. Zablokowaliśmy również to konto.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ZapfCreation
#11 Animator#

@nat_not @Kaliope_Brzeg 

Dziękuję za pomoc. Otrzymałam zwrot prowizji do wszystkich zamówień.

oznacz moderatorów