Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem,
Dziś nad ranem o 5:40 został zakupiony mój produkt z odbiorem osobistym, niestety klient nie odpowiada. Została mi naliczona prowizja za sprzedanie przedmiotu a nie mam kontaktu z kupującym. Z tego co przeglądałem posty to wydaje się że to jakiś "lewus" bo:
Dawid Lill
tel: 666 666 765
e-mail: orobybarnes@gmail.com
Client:115643477
Co mam zrobić w takiej sytuacji?
Może pozwól mu się wyspać. Albo poczekaj jak wróci z pracy, bo o 5-tej rano pewnie do pracy się spieszył.
Ten adres się już pojawiał, i o ile się nie mylę to było oszustwo i konto było blokowane: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
No wydaje mi się że tak, tylko co ja mam teraz zrobić?
Nic nie robisz, czekasz 5 dni aż się oferta wznowi, albo szukasz innej metody sprzedazy.
Klienta moderatorki sprawdzą i albo zablokują albo nic nie zrobią.
Dzięki za info.
@slani34 to konto jest już u nas zablokowane, a oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach.
Prosiłbym o niewznawianie tej oferty, wystawiłem przedmiot ponownie.
@slani34 to oferta na Allegro czy Allegro Lokalnie? Podaj nam proszę jej numer.
@slani34 dziękuję, ta oferta jest aktywna, a w tej która jest zakończona, sam możesz zaznaczyć, że ma się nie wznawiać. Wystarczy, że klikniesz to w tej zakładce przy właściwej ofercie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Mam problem z tym samym klientem. Pisał do mnie maila łamanym angielskim żeby podać mu numer konta i wysłać konsolę do Włoch.
@gardzek Podaj proszę login konta, z którego do Ciebie pisano
@gardzek Zablokowaliśmy już to konto. Dziękuję za zgłoszenie.
Mogłabym jeszcze prosić o anulowanie zakupu z tego konta? Naliczona została mi opłata, a do transakcji nigdy nie doszło z oczywistych względów.
@gardzek Oczywiście, gotowe.
Witam,
Mam analogiczną sytuację.
Prosiłbym o blokadę użytkownika oraz anulowanie prowizji i wznowienie oferty.
Pozdrawiam
Michał
@Buziak_i_Nosek to konto jest już u nas zablokowane, więc Twoja oferta wznowi się sama, automatycznie po 5 dniach.
Dzień dobry @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ , również chciałabym zgłosić to konto, gdyż dziś po północy dokonał zakupu mojej aukcji : https://allegrolokalnie.pl/oferta/samsung-galaxy-s22-128gb8gb-czarny
Opłata za sprzedaż już została naliczona na moim koncie, natomiast z postów powyżej wynika, że dotyczy to oszustwa użytkownika Client:117468086, Dawid Lill i ten sam nr tel i e-mail jak wyżej w postach.
Czy oplata naliczona za sprzedaż zostanie anulowana?
Pozdrawiam
Małgorzata M.