Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kolejna próba wyłudzenia danych
Teraz z konta Client:136177801 wysłał jako pytanie o przedmiot z informacją ze sprzedałeś przedmiot.
Cytat"„Dzien dobry,
[AUTOMATYCZNE POWIADOMIENIE]
OSTRZEŻENIE: TO POWIADOMIENIE ZOSTAŁO WYGENEROWANE AUTOMATYCZNIE I NIE MUSISZ NA NIE ODPOWIADAĆ.
Gratulacje, przedmiot został sprzedany! Napotkaliśmy jednak problem z przetworzeniem płatności.
Aby sfinalizować transakcję i otrzymać środki, musisz zweryfikować swoje konto.
Oto, co się stało:
- Działalność Twojego sklepu została tymczasowo wstrzymana.
- Sprzedaż, płatności i wypłaty są obecnie wstrzymane.
Ale nie martw się - można to rozwiązać szybko i łatwo! Aby przywrócić funkcjonalność sklepu, wykonaj następujące czynności:
- Zaktualizuj dane swojego konta bankowego
- Zakończyć proces weryfikacji konta
Termin: w ciągu 24 godzin.
Możesz rozpocząć proces weryfikacji od razu, korzystając z poniższego linku:
https://s55.884214.shop/7ptlqhab6
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, nasz zespół obsługi klienta jest tutaj, aby Ci pomóc. Można się z nimi skontaktować za pośrednictwem formularza kontaktowego w prawym dolnym rogu strony.
Dziękujemy za zrozumienie!@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Z poważaniem,
Zespół Allegro”
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@maliszewko2014 Skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie przez formularz i wyślij ten zrzut ekranu. Nasz dział bezpieczeństwa zweryfikuje sprawę.