Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przez przypadek zwróciliśmy PragmaGo dwa razy pieniądze co możemy zrobić. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @PragmaGO
@TEL-MOBILE potwierdź proszę, czy chodzi o opłacenie przedmiotów kupionych przez Was na fakturę z wykorzystaniem Allegro Pay Business, czy o zwrot wpłaty od kupującego, który skorzystał z Allegro Pay Business?
W każdym przypadku poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy.
o zwrot wpłaty od kupującego, numer zamówienia 016d58b0-cfbc-11f0-ba2e-67dbe3c0a61e. Podczas próby zwrotu przez allegro pojawił się komunikat że zwrot przez allegro jest obecnie nie możliwy i żeby zwrócić normalnym przelewem i tak zrobiliśmy tylko że przez pomyłkę zrobiliśmy to dwa razy. Mamy potwierdzenia przelewów
Nie ma opcji by nie byli na pełnej księgowości więc zwrócą nadpłatę...
@TEL-MOBILE dziękuję za doprecyzowanie! W takiej sytuacji PragmaGo odbije podwojoną wpłatę.
Dziękuje za odpowiedz, ile mogą zwracać taką nadpłatę ?
@TEL-MOBILE może to potrwać od kilku godzin do kilku dni roboczych.