Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@msniezek @cloudcloud @_HolaOla_ @nat_not
Pytanie jak mam nadać ponowną paczkę do klienta gdy mam reklamację lub nieodebraną ???
Menadżer paczek wywala mi maila bo to paczka allegro, wiem mogę pisać i prosić klienta o maila lub nadać bez ale to nie jest rozwiązanie 😞
@kostas11 Proszę Cię o kontakt z InPost w tej sprawie. Mam nadzieję, że tą drogą uda się rozwiązać problem.
@nat_not szybciej jak do klienta napiszę o maila 😞 Chodzi o coś od ręki co bym nadał nawet jako zwykły paczkomat 😉 Bo mi maila nie przepuszcza 😞
@kostas11 Ja dzisiaj wykorzystałam patent , który podał kiedyś @-ModnyZakatek- i wygenerowałam drugą etykietą na te same dane za 8,99 zł. I już nadałam, więc działa .
Manager InPost ---> Allegro ---> Import Allegro InPost --- > zmieniasz w niewygenerowane na wygenerowane, zaznaczasz odpowiednią przesyłkę i nadajesz jeszcze raz na tych samych danych
@Kaliope_Brzeg @-ModnyZakatek- 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍
nawet paczkomat mogłem zmienić bo klient chciał do innego bo wyjechał i paczka wróciła zapłacił za ponowne nadanie a jak nie mogłem bo maila odrzucało, wcześniej miałem podobnie i nadałem bez maila 😞 Teraz poszło bardzo ładnie etykietę wydrukowało, nawet w panelu drugi nr przesyłki się pojawił dla klienta i pewnie maila też dostaje że wprowadziłem nr paczki 😉
@kostas11 powiem Ci, że ja tez się diabelsko ucieszyłam, że tak można 🙂 Jeszcze do końca nie byłam pewna czy paczkomat przyjmie ale poszło . A tym mailem kodowanym to kiedyś nadałam paczkę przez Envelo , maila przyjęło ale paczkę odrzucało przy próbie nadania na poczcie. Kilka dni na poczcie kminili co to za awaria zanim doszli, że chodzi o email 🤣
Cieszę się, że pomogło 🙂 testowałem to kiedyś więc sprawdzone 🙂
Witam, Czy ten MANAGER IN POST jest w panelu Allegro.pl czy Inpost.pl ? Mam kuriozalną sytuację w związku z przesyłką i próbuję ją rozwiązać.
Moje zdanie z pewnością obrazuje myślenie każdego , kto kiedykolwiek sprzedawał cokolwiek na Allegro , a jest ono rzeczowe i jak najbardziej prawdziwe : Wykorzystujecie pozycję monopolisty i okradacie "kosmicznymi" prowizjami Klientów , zarówno sprzedających , jak i także (ponoszących przez to większe koszty zakupów) klientów kupujących ; wasze programy lojalnościowe (z każdym wprowadzaniem nowego lub tuż po takim wprowadzaniu) podnoszą koszty obu stron transakcji zawsze zwiększając Wasz zysk - CIEKAWE DL;ACZEGO URZĄD OCHRONY KONSUMENTA JAK RÓWNIEŻ URZĄD ANTYMONOPOLOWY NIE CHCĄ SIĘ TYM ZAJĄĆ - POLSKA CO ???????
@RolandGB, nie ten temat 😄
TAM GDZIE PRÓBOWAŁEM PIERWOTNIE - KOMUNIKAT : ZA DUŻO POSTÓW , ŚWIADCZY TO O CZYMŚ ???
No nie wiem, spróbuj za 5 min 🙂
@kostas11 ja w takich sytuacja prosze klienta o podanie adresu mailowego w wiadomości lub smsem tłumacząc że maile na allegro są zaszywfrowane. Póki co system przepuszcza takie wiadomości z adresami mailowymi pisanymi ręcznie przez klienta nie mialem z tym problemów