anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowna wysyłka paczkomat i maila allegro :(

MAMY ROZWIĄZANIE!
kostas11
#21 Demiurg#

@msniezek @cloudcloud @_HolaOla_ @nat_not 

Pytanie jak mam nadać ponowną paczkę do klienta gdy mam reklamację lub nieodebraną ???

Menadżer paczek wywala mi maila bo to paczka allegro, wiem mogę pisać i prosić klienta o maila lub nadać bez ale to nie jest rozwiązanie 😞

dddd.jpg

 

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Proszę Cię o kontakt z InPost w tej sprawie. Mam nadzieję, że tą drogą uda się rozwiązać problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not szybciej jak do klienta napiszę o maila 😞 Chodzi o coś od ręki co bym nadał nawet jako zwykły paczkomat 😉 Bo mi maila nie przepuszcza 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kostas11  Ja dzisiaj wykorzystałam patent , który podał kiedyś  @-ModnyZakatek-   i  wygenerowałam drugą etykietą na te same dane za 8,99 zł. I już nadałam, więc działa .

Manager InPost ---> Allegro ---> Import Allegro InPost --- > zmieniasz w niewygenerowane na wygenerowane, zaznaczasz odpowiednią przesyłkę i nadajesz jeszcze raz na tych samych danych

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg @-ModnyZakatek-   👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍  

nawet paczkomat mogłem zmienić bo klient chciał do innego bo wyjechał i paczka wróciła zapłacił za ponowne nadanie a jak nie mogłem bo maila odrzucało, wcześniej miałem podobnie i nadałem bez maila 😞 Teraz poszło bardzo ładnie etykietę wydrukowało, nawet w panelu drugi nr przesyłki się pojawił dla klienta i pewnie maila też dostaje że wprowadziłem nr paczki  😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kostas11   powiem Ci, że ja tez się diabelsko ucieszyłam, że tak można 🙂 Jeszcze do końca nie  byłam pewna czy paczkomat przyjmie ale poszło . A tym mailem kodowanym to kiedyś nadałam paczkę przez Envelo , maila przyjęło ale paczkę odrzucało przy próbie nadania na poczcie. Kilka dni na poczcie kminili co to za awaria zanim doszli, że chodzi o email 🤣

_____________
Kama
oznacz moderatorów
-ModnyZakatek-
#10 Popularyzator#

Cieszę się, że pomogło 🙂 testowałem to kiedyś  więc sprawdzone 🙂

oznacz moderatorów
Client:61162389
#2 Obserwator#

Witam, Czy ten MANAGER IN POST jest w panelu Allegro.pl czy Inpost.pl ? Mam kuriozalną sytuację w związku z przesyłką i próbuję ją rozwiązać.

 

oznacz moderatorów
RolandGB
#2 Obserwator#

Moje zdanie z pewnością obrazuje myślenie każdego , kto kiedykolwiek sprzedawał cokolwiek na Allegro , a jest ono rzeczowe i jak najbardziej prawdziwe : Wykorzystujecie pozycję monopolisty i okradacie "kosmicznymi" prowizjami Klientów , zarówno sprzedających , jak i także (ponoszących przez to większe koszty zakupów) klientów kupujących ; wasze programy lojalnościowe (z każdym wprowadzaniem nowego lub tuż po takim wprowadzaniu) podnoszą koszty obu stron transakcji zawsze zwiększając Wasz zysk - CIEKAWE DL;ACZEGO URZĄD OCHRONY KONSUMENTA JAK RÓWNIEŻ URZĄD ANTYMONOPOLOWY NIE CHCĄ SIĘ TYM ZAJĄĆ - POLSKA CO ???????

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@RolandGB, nie ten temat 😄

oznacz moderatorów
RolandGB
#2 Obserwator#

TAM GDZIE PRÓBOWAŁEM PIERWOTNIE - KOMUNIKAT : ZA DUŻO POSTÓW , ŚWIADCZY TO O CZYMŚ ???

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

No nie wiem, spróbuj za 5 min 🙂

oznacz moderatorów
_Likos_
#20 Guru#

@kostas11  ja w takich sytuacja prosze klienta o podanie adresu mailowego w wiadomości lub smsem tłumacząc że maile na allegro są zaszywfrowane. Póki co system przepuszcza takie wiadomości z adresami mailowymi pisanymi ręcznie przez klienta nie mialem z tym problemów

oznacz moderatorów