Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ mam głęboko w poważaniu, że zatrudniacie gości nie potrafiących sprawić by system Allegro działał normalnie. Ale wsadźcie sobie gdzieś głęboko straszenie konsekwencjami dla jakości sprzedaży, za brak odpowiedzi, gdzie odpowiedzi były.
Otrzymaliśmy przed chwilą wiadomość taką:
Odpowiedzi zostały udzielone dwie. Obie mailowo, obie są widoczne w Centrum Wiadomości. Rozumiem, że teraz CW nie działa jak powinno, a po tyłku mają dostać sprzedawcy, za to?
@medalik_2009 Przekazałam Twoją sprawę do sprawdzenia. Być może powiadomienie zostało wygenerowane wcześniej, ale wysłane z opóźnieniem (już po odpowiedziach). Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
@medalik_2009 Proszę Cię o przesłanie zrzutów ekranu z widokiem wiadomości wysłanych do klienta. To konieczne, żeby zgłoszenie mogło zostać zweryfikowane.
@nat_not proszę. 1 wiadomość godz. 3:27, 2 wiadomość godz. 8:53
@medalik_2009 Na zrzutach nie widać godziny wysłania wiadomości, a potrzebujemy tych informacji. Dodatkowo nie zasłaniaj loginów klientów. Jeśli nie chcesz upubliczniać tych danych, prześlij zrzuty na adres: spolecznosc@allegro.pl.
ale po co Wam te zrzuty, przecież możecie inwigilować wszystkie wiadomości przesyłane między użytkownikami za pośrednictwem Allegro?
@nat_not w Centrum Wiadomości godzina przesłanej wiadomości jest widoczna jedynie na ostatniej odpowiedzi danego dnia w wątku. Przy innych pojawia się tylko przy najechaniu myszą w formie wyskakującego okienka.
Serio nie wiecie jak działają Wasze własne narzędzia, mające rzekomo usprawniać pracę?
Oto screeny z widoczną datą po najechaniu myszą:
@msniezek tu też widzisz odpowiedź pracownika Allegro, czy dalej będziesz wciskał kit i udawał, że wszystko gra?
@medalik_2009 z tego co rozumiem, oczekujesz, że odpowiedzi pracowników pojawią się zawsze na Gadane? Nigdzie tego nie obiecywałem - jeżeli widzisz gdzieś taką moją gwarancje, pokaż ją, a sprostuję. Z tego co pamiętam, w naszej rozmowie sprzed jakiegoś czasu pisałem, że odpowiedź otrzymasz na każdą wiadomość przesłaną do nas tradycyjną ścieżką (przez formularz lub na czacie). Oczywiście staramy się, aby na Gadane również odpowiadać wszędzie tam, gdzie jest taka potrzeba, ale mamy tylko 5 moderatorek, to nie zawsze jest możliwe. Nie wspominając już o tym, że założeniem Gadane jest otrzymywanie pomocy ze strony społeczności, a nie pracowników.
Oczywiście, jeżeli poprosiliśmy tu o szczegóły, podałeś je i nie było dalszego ciągu rozmowy - to nasze niedopatrzenie i za to przepraszam. W takiej sytuacji warto się przypomnieć, ewentualnie napisać na spolecznosc@allegro.pl czy do mnie bezpośrednio.
I ponownie proszę Cię, abyś dostosował się do zasad społeczności i w swoich wypowiedziach traktował wszystkich, z którymi rozmawiasz - w tym pracowników Allegro - z szacunkiem. To ostatnie ostrzeżenie.
Jest 5 moderatorek ale możecie zatrudnić więcej aby spełnić wysokie standardy komunikacji jakie innym narzucacie. Korporacja allegro wykorzystuje uczynność społeczności w celu rozwiązywania problemów za które odpowiada allegro. Płacicie za polecenia i innym naganiaczom w serwisach społecznościowych za zakupy w allegro ale poświęcenie społeczności dla was jest z założenia charytatywne. I ostatnie - gratulacje macie świetny timing z tą reklamą Żywca która wjechała na allegro loklanie - ostatnio temat reklamy alkoholu jest na fali w internecie.
@Blaksad celem Gadane nie jest dublowanie roli innych kanałów kontaktu, tylko ich uzupełnianie. Każda osoba poszukująca informacji na temat Allegro może sama wybrać miejsce, w którym chce je zdobywać. Wielu pytających przychodzi na Gadane właśnie dlatego, że może tu otrzymać obiektywne odpowiedzi osób niezwiązanych w żaden sposób z Allegro.
szanowny kierowniku społeczności allegro, czytając wypowiedzi wielu osób o allegro wychodzi na to, że sporo za uszami macie.
@medalik_2009 na wstępie bardzo Cię przepraszam, że tak długo to trwało, ale dopiero teraz dostałam informacje, że ten komunikat jest wynikiem błędu w jednym z naszych systemów. Oczywiście naprawimy go, żeby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości, ale nie musisz martwić się o statystyki. Twoja wiadomość została poprawnie zaliczona do Twoich wyników, więc pod tym względem wszystko jest w najlepszym porządku. Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam za niedogodności i że musiałeś tak długo czekać na informacje od nas.
@medalik_2009 przepraszam, że nie dostałeś od nas odpowiedzi wcześniej, ale poprosiłam już zespół o sprawdzenie tej sytuacji ponownie.