anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powiadomienie o braku odpowiedzi

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  mam głęboko w poważaniu, że zatrudniacie gości nie potrafiących sprawić by system Allegro działał normalnie. Ale wsadźcie sobie gdzieś głęboko straszenie konsekwencjami dla jakości sprzedaży, za brak odpowiedzi, gdzie odpowiedzi były.

Otrzymaliśmy przed chwilą wiadomość taką:

cw1.png

Odpowiedzi zostały udzielone dwie. Obie mailowo, obie są widoczne w Centrum Wiadomości. Rozumiem, że teraz CW nie działa jak powinno, a po tyłku mają dostać sprzedawcy, za to?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 Przekazałam Twoją sprawę do sprawdzenia. Być może powiadomienie zostało wygenerowane wcześniej, ale wysłane z opóźnieniem (już po odpowiedziach). Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 Proszę Cię o przesłanie zrzutów ekranu z widokiem wiadomości wysłanych do klienta. To konieczne, żeby zgłoszenie mogło zostać zweryfikowane.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@nat_not proszę. 1 wiadomość godz. 3:27, 2 wiadomość godz. 8:53

cw1.jpegcw2.jpeg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 Na zrzutach nie widać godziny wysłania wiadomości, a potrzebujemy tych informacji. Dodatkowo nie zasłaniaj loginów klientów. Jeśli nie chcesz upubliczniać tych danych, prześlij zrzuty na adres: spolecznosc@allegro.pl

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

ale po co Wam te zrzuty, przecież możecie inwigilować wszystkie wiadomości przesyłane między użytkownikami za pośrednictwem Allegro?

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@nat_not w Centrum Wiadomości godzina przesłanej wiadomości jest widoczna jedynie na ostatniej odpowiedzi danego dnia w wątku. Przy innych pojawia się tylko przy najechaniu myszą w formie wyskakującego okienka.

Serio nie wiecie jak działają Wasze własne narzędzia, mające rzekomo usprawniać pracę?

Oto screeny z widoczną datą po najechaniu myszą:

cw2.pngcw1.png

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@msniezek tu też widzisz odpowiedź pracownika Allegro, czy dalej będziesz wciskał kit i udawał, że wszystko gra?

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@medalik_2009 z tego co rozumiem, oczekujesz, że odpowiedzi pracowników pojawią się zawsze na Gadane? Nigdzie tego nie obiecywałem - jeżeli widzisz gdzieś taką moją gwarancje, pokaż ją, a sprostuję. Z tego co pamiętam, w naszej rozmowie sprzed jakiegoś czasu pisałem, że odpowiedź otrzymasz na każdą wiadomość przesłaną do nas tradycyjną ścieżką (przez formularz lub na czacie). Oczywiście staramy się, aby na Gadane również odpowiadać wszędzie tam, gdzie jest taka potrzeba, ale mamy tylko 5 moderatorek, to nie zawsze jest możliwe. Nie wspominając już o tym, że założeniem Gadane jest otrzymywanie pomocy ze strony społeczności, a nie pracowników.

Oczywiście, jeżeli poprosiliśmy tu o szczegóły, podałeś je i nie było dalszego ciągu rozmowy - to nasze niedopatrzenie i za to przepraszam. W takiej sytuacji warto się przypomnieć, ewentualnie napisać na spolecznosc@allegro.pl czy do mnie bezpośrednio.

I ponownie proszę Cię, abyś dostosował się do zasad społeczności i w swoich wypowiedziach traktował wszystkich, z którymi rozmawiasz - w tym pracowników Allegro - z szacunkiem. To ostatnie ostrzeżenie.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Blaksad
#12 Orędownik#

Jest 5 moderatorek ale możecie zatrudnić więcej aby spełnić wysokie standardy komunikacji jakie innym narzucacie. Korporacja allegro wykorzystuje uczynność społeczności w celu rozwiązywania problemów za które odpowiada allegro. Płacicie za polecenia i innym naganiaczom w serwisach społecznościowych za zakupy w allegro ale poświęcenie społeczności dla was jest z założenia charytatywne. I ostatnie - gratulacje macie świetny timing z tą reklamą Żywca która wjechała na allegro loklanie - ostatnio temat reklamy alkoholu jest na fali w internecie. 

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@Blaksad celem Gadane nie jest dublowanie roli innych kanałów kontaktu, tylko ich uzupełnianie. Każda osoba poszukująca informacji na temat Allegro może sama wybrać miejsce, w którym chce je zdobywać. Wielu pytających przychodzi na Gadane właśnie dlatego, że może tu otrzymać obiektywne odpowiedzi osób niezwiązanych w żaden sposób z Allegro.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Blaksad
#12 Orędownik#

szanowny kierowniku społeczności allegro, czytając wypowiedzi wielu osób o allegro wychodzi na to, że sporo za uszami macie.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 na wstępie bardzo Cię przepraszam, że tak długo to trwało, ale dopiero teraz  dostałam informacje, że ten komunikat jest wynikiem błędu w jednym z naszych systemów. Oczywiście naprawimy go, żeby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości, ale nie musisz martwić się o statystyki. Twoja wiadomość została poprawnie zaliczona do Twoich wyników, więc pod tym względem wszystko jest w najlepszym porządku. Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam za niedogodności i że musiałeś tak długo czekać na informacje od nas. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 przepraszam, że nie dostałeś od nas odpowiedzi wcześniej, ale poprosiłam już zespół o sprawdzenie tej sytuacji ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów