anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powtórka aktywacja konta

DBK-Grass
#7 Wielbiciel#

Witam chciałem wypłacić środki z konta i okazuje się że konto wymaga weryfikacji żona przelała środki 1.01zl bo wszystko jest na nią i okazuje się że weryfikacja została odrzucona dziś ponownie przelała czekam na szybką interwencję bo ile można zwlekać to jest jakaś masakra żeby nie można rozwiązać takiego prostego błędu który leży po waszej stronie... W @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Screenshot_2021-10-02-19-04-38-45_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

załączniku przesyłam screena 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

xyz96
#21 Demiurg#

@DBK-Grass Dane osobowe ustawione na koncie Allegro muszą być takie same, jak dane osobowe na koncie w banku. Nie może być żadnych różnic.

oznacz moderatorów

DBK-Grass
#7 Wielbiciel#

I tak jest

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zapewne coś się nie zgadza, piszesz że wszystko się zgadza!!! Konto na żonę, konto w banku na zonę. Może jednak coś przeoczyłeś: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...

oznacz moderatorów

DBK-Grass
#7 Wielbiciel#

PayU jest już aktywne a przelewy24 jescze nie ....

 

oznacz moderatorów

DBK-Grass
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Da się przyspieszyć weryfikację przelewy24? Przesłane zdjęcia dowodu osobistego i przelew zrobiony.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@DBK-Grass Ponieważ dokumenty zostały przesłane dzisiaj, muszę Cię prosić o cierpliwość. Wkrótce otrzymasz odpowiedź w tej sprawie.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DBK-Grass
#7 Wielbiciel#

@nat_not 

Witam dostałem dziś email, piszę że aktywacja udana a  wypłaty dalej nie aktywne zaczyna mnie to irytować...

Screenshot_2021-10-05-16-45-19-18_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@DBK-Grass Konsultuję tę sprawę. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@DBK-Grass Od operatorów płatności otrzymałam informację, że PayU jest w pełni aktywne na Twoim koncie i możesz zlecić wypłatę środków. 

Natomiast Przelewy24 poinformowało, że w CEIDG NIP przypisany jest do pani o innym nazwisku.  W tej sytuacji operator prosi o nowy dokument tożsamości z widocznym nazwiskiem rodowym lub odpis z urzędu stanu cywilnego uwzględniający zmianę nazwiska (np. akt małżeństwa).

Dokumenty załączysz przez https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-wyplat , klikając w "Uzupełnij dane osobowe a potem prześlij dokumenty".

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DBK-Grass
#7 Wielbiciel#

@nat_not 

Tak 25.09 wzieliśmy ślub ale urząd dowód wyda dopiero za miesiąc a mam pytanie czy w tej sytuacji możemy przepisać konto na Małżonka ? Dziś tz. 06.09 założył on działalność Zmieniły by się dane konta oraz numer konta.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@DBK-Grass Jest to konto firmowe, więc zmiana danych wchodzi w grę w przypadku zbycia przedsiębiorstwa. Tutaj znajdzesz szczegóły.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DBK-Grass
#7 Wielbiciel#

@nat_not 

 

Nie ma możliwości zmiany przepisania konta na małżonka jeżeli otworzył własną działaność żeby nie tworzyć nowego konta i wystawiania produktów?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@DBK-Grass Nie. Żeby zmienić dane na koncie firmowym, należy spełnić warunki opisane w artykule, który wskazałam.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów