Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam
Mam problem z pewnym klientem, zakupił on u mnie towar, pytał o różne rzeczy, dostał odpowiedni, jedna okazała się błędna ( chodzi o dokładny rozmiar opony co jest niemożliwe do zmierzenia bez zamontowania na felgę i odpowiedniego ułożenia opony ) .
Pomimo że opony były zamontowane, zezwoliliśmy na zwrot oraz pokrycie kosztów zwrotu .
Niestety klient usilnie próbuje wyłudzić ode mnie 50 zł " zniżki " i że zostawi sobie opony które jak opisał "
Blacha od tunelu kosiska zawadza mi o ziemię (część stała przy traktorku, nie regulowana) " przez co wnioskuję że opony są ok, a niechęć klienta do zwrotu skłania mnie do zastanowienia się nad próbą wyłudzenia .
Proszę o pomoc co mogę zrobić z takim klientem i gdzie ewentualnie go zgłosić .
@Opony-PapaRace Obawiam się, że musisz sam rozstrzygnąć, co Ci się bardziej opłaca. Allegro w takie rzeczy nie ingeruje. Każdy prędzej czy później trafia na takiego cwaniaczka, ale większość sprzedawców preferuje święty spokój, więc wyhodowana przez Allegro patologia działa dalej
@Opony-PapaRace sytuacja jest prosta - zaproponowałeś zwrot pieniędzy za całość i to jest decyzja ostateczna - na nic innego nie masz obowiązku się zgodzić - zacytuj przepisy - były tu podawane na forum.
Dodatkowo kupujący łamie przepisy - w momencie złożenia reklamacji powinien zaprzestać używania przedmiotu by nie pogorszyć jego stanu.