anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba kupującego dot. dostawy

MAMY ROZWIĄZANIE!
elawydmuch
#9 Pomysłodawca

Witam,

Dzisiaj (19.08) klient z Czech złożył zamówienie, w uwagach wpisał:

"Dzień dobry, proszę o dostawę we wtorek 26 sierpnia. Nie będziemy w domu wcześniej, dziękuję."

Nie mam problemu żeby wysłać tak, aby paczka dotarła 26.08, jednakże jak to się będzie miało do mojej jakości sprzedaży? Czy taka prośba w uwadze do zamówienia to wystarczający dowód w przypadku późniejszych ewentualnych roszczeń klienta względem dostawy? Co będzie lepszą opcją, wysłać tak jak chce klient czy wytłumaczyć, że nie ma takiej możliwości i ew. zaproponować żeby przekierował sobie paczkę do punktu?

Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel

@elawydmuch Wyślij zgodnie z prośba klienta.

Jak Ci minie "allegrowy" czas wysyłki, to poproś o wykluczenie z jakości sprzedaży choćby w tym wątku: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/wykluczenie-przesy%C5%82ek-ze-statystyk/td... .

Załącz zrzut wiadomości od klienta. Zwykle działa. 

Klient zadowolony, a Tobie nie poleci statystyka.

oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @elawydmuch, jeśli prześlesz potwierdzenie takiej wiadomości od klienta oraz gdy Twoja przesyłka zostanie oznaczona jako opóźniona, możemy takie zamówienie wykluczyć z miary jakości sprzedaży 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów