Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dzisiaj (19.08) klient z Czech złożył zamówienie, w uwagach wpisał:
"Dzień dobry, proszę o dostawę we wtorek 26 sierpnia. Nie będziemy w domu wcześniej, dziękuję."
Nie mam problemu żeby wysłać tak, aby paczka dotarła 26.08, jednakże jak to się będzie miało do mojej jakości sprzedaży? Czy taka prośba w uwadze do zamówienia to wystarczający dowód w przypadku późniejszych ewentualnych roszczeń klienta względem dostawy? Co będzie lepszą opcją, wysłać tak jak chce klient czy wytłumaczyć, że nie ma takiej możliwości i ew. zaproponować żeby przekierował sobie paczkę do punktu?
Z góry dziękuję za pomoc.
@elawydmuch Wyślij zgodnie z prośba klienta.
Jak Ci minie "allegrowy" czas wysyłki, to poproś o wykluczenie z jakości sprzedaży choćby w tym wątku: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/wykluczenie-przesy%C5%82ek-ze-statystyk/td... .
Załącz zrzut wiadomości od klienta. Zwykle działa.
Klient zadowolony, a Tobie nie poleci statystyka.
Cześć @elawydmuch, jeśli prześlesz potwierdzenie takiej wiadomości od klienta oraz gdy Twoja przesyłka zostanie oznaczona jako opóźniona, możemy takie zamówienie wykluczyć z miary jakości sprzedaży 🙂