anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o oddanie prowizji (po bezsensownym odrzuceniu wniosku)

foto-hurtownia
#13 Ambasador

Cześć,

 

Teraz zauważyłem, że nie została nam oddania prowizja ze sprzedaży z dnia 2 maja (numer zamówienia: a412380-2732-11f0-9baa-1b8d99552bc2)

 

Klient nawet nie otworzył kartonu (do czego przyznał się w dyskusji), po samym kartonie stwierdził że wysłaliśmy mu co innego (?) i przy paczkomacie nadał zwrot, powód zwrotu to oczywiście "towar inny niż zamówiony".

 

Wytłumaczyliśmy mu, że towar wysłaliśmy poprawnie, wykręcał się że skoro tak, to czemu wysyłamy towar w nieoryginalnym kartonie (ciężko wysłać coś w "oryginalnym opakowaniu", co przychodzi w kartonie zbiorczym po 50 sztuk, a klient zamówił 4 sztuki. Taki "zbiorczy karton", a raczej tekturka,  i tak musiałaby zostać zapakowana w inny "nieoryginalny" karton). Sprzedaż dotyczyła 4 opakowań fotorożków.

 

Nieważne, pieniądze zostały mu zwrócone, jednak my nie otrzymaliśmy zwrotu prowizji, o co bardzo proszę. 

 

Powód odrzucenia prowizji to: 

 

Szczegóły decyzji
  • Wpłata została zwrócona przez Allegro Finanse
  • Kupujący poinformował nas, że otrzymał inny towar niż zamówiony
  • Kupujący otworzył dyskusję do transakcji
  • Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy

Nie bardzo widzę sens procederu, wedle którego widzimisię klienta decyduje o tym, czy zostanie nam zwrócona prowizja, czy nie, dlatego proszę o oddanie należnych nam pieniędzy (tak, za smarta też). 

 

Dzięki!

 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

gdvorek
Moderator
Moderator

@foto-hurtownia konsultuję to, proszę o chwilę cierpliwości - wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@gdvorek I jak?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@foto-hurtownia otrzymałem informację, że nie ma zamówienia o takim numerze. Proszę podaj prawidłowy numer zamówienia.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

Faktycznie, urwało jeden znak, przepraszam. Poprawny numer to: ca412380-2732-11f0-9baa-1b8d99552bc2

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@gdvorek I jak?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@foto-hurtownia otrzymałam informację, że konieczne będzie odwołanie się od decyzji, zgłoś to proszę za pomocą tego formularza. Wtedy otrzymasz rabat transakcyjny (zwrot prowizji). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

To standardowe działanie. Chyba każdy zwrot prowizji po dyskusji jest odrzucany. Raz odrzucili mi, bo klient w dyskusji zrezygnował z niepłaconego przez 2 tygodnie przedmiotu z LICYTACJI.

Czyli nie zapłacił, nie chciał, a prowizję i tak zabrali!!!

Możesz się odwoływać, wtedy powinno to przejść. Jednak nie zmienia to faktu, że jest to zwyczajne działanie na szkodę sprzedających.

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@foto-hurtownia Nie prościej skorzystać z formularza odwołania do którego link masz w emailu informującym o nieprzyznaniu prowizji?

 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Nie nie prościej. Nie ma kasy nie powinno być prowizji. To powinno być z automatu. I jeszcze kłamliwe maile sugerujące, że zwrotu nie ma, bo klient założył dyskusję i nie odstąpił. Choć klient odstąpił w dyskusji i nigdy nie zapłacił... To, że musimy jakieś odwołania pisać jest zwyczajnie żenujące...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@AnnaG-Antyki Chyba źle mnie zrozumiałaś... Prościej kliknąć w link i potem jeszcze dwa kliknięcia, niż pisać laboraty, które i tak NIC NIE ZMIENIĄ. Po tym co napisał @foto-hurtownia wnioskuję że zwyczajnie o tej opcji nie wie - nie prosi w tym temacie o zmianę procedury, tylko o oddanie prowizji - a to akurat mógł zrobić o wiele szybciej i prościej.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Naprawdę? Nigdy się nic nie zmieni jeśli będziemy siedzieć cicho. 

A każda metoda dająca ujście złości jest jak najbardziej słuszna, nie należy jej kisić w sobie. Nieprawdy nigdy nie piszemy....

Kiedyś za rok czy dwa, jak połowę ich obrotu przejmą chińczycy to zaczną szukać przyczyn. 

A wtedy być może w końcu zobaczą co nas wkurzało. 

A nawet jak nie to przynajmniej stres z Allegro odreagowuję na Allegro, nie w domu...

 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@AnnaG-Antyki  Hahahaha. Spójrz na wpis moderatorki. Żeby nie było że nie mówiłem🤣 

Co do reszty Twojej wypowiedzi... Sprzedaż na Allegro jest jak franczyza - to tylko złudzenie że prowadzisz swoją firmę i coś od Ciebie zależy... Spróbuj sobie np. otworzyć sklep z zielonym płazem, w kwartał zakochasz się w Allegro na zabój.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@TechartGSM 

Tylko od Ciebie zależy czy dasz sobą pomiatać czy nie, to raz. A dwa, dokumenty przed podpisaniem należy czytać, najlepiej razem z prawnikiem.

oznacz moderatorów