anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o oddanie prowizji (po bezsensownym odrzuceniu wniosku)

foto-hurtownia
#12 Orędownik#

Cześć,

 

Teraz zauważyłem, że nie została nam oddania prowizja ze sprzedaży z dnia 2 maja (numer zamówienia: a412380-2732-11f0-9baa-1b8d99552bc2)

 

Klient nawet nie otworzył kartonu (do czego przyznał się w dyskusji), po samym kartonie stwierdził że wysłaliśmy mu co innego (?) i przy paczkomacie nadał zwrot, powód zwrotu to oczywiście "towar inny niż zamówiony".

 

Wytłumaczyliśmy mu, że towar wysłaliśmy poprawnie, wykręcał się że skoro tak, to czemu wysyłamy towar w nieoryginalnym kartonie (ciężko wysłać coś w "oryginalnym opakowaniu", co przychodzi w kartonie zbiorczym po 50 sztuk, a klient zamówił 4 sztuki. Taki "zbiorczy karton", a raczej tekturka,  i tak musiałaby zostać zapakowana w inny "nieoryginalny" karton). Sprzedaż dotyczyła 4 opakowań fotorożków.

 

Nieważne, pieniądze zostały mu zwrócone, jednak my nie otrzymaliśmy zwrotu prowizji, o co bardzo proszę. 

 

Powód odrzucenia prowizji to: 

 

Szczegóły decyzji
  • Wpłata została zwrócona przez Allegro Finanse
  • Kupujący poinformował nas, że otrzymał inny towar niż zamówiony
  • Kupujący otworzył dyskusję do transakcji
  • Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy

Nie bardzo widzę sens procederu, wedle którego widzimisię klienta decyduje o tym, czy zostanie nam zwrócona prowizja, czy nie, dlatego proszę o oddanie należnych nam pieniędzy (tak, za smarta też). 

 

Dzięki!

 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

gdvorek
Moderator
Moderator

@foto-hurtownia konsultuję to, proszę o chwilę cierpliwości - wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#12 Orędownik#

@gdvorek I jak?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@foto-hurtownia otrzymałem informację, że nie ma zamówienia o takim numerze. Proszę podaj prawidłowy numer zamówienia.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#12 Orędownik#

Faktycznie, urwało jeden znak, przepraszam. Poprawny numer to: ca412380-2732-11f0-9baa-1b8d99552bc2

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#12 Orędownik#

@gdvorek I jak?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@foto-hurtownia otrzymałam informację, że konieczne będzie odwołanie się od decyzji, zgłoś to proszę za pomocą tego formularza. Wtedy otrzymasz rabat transakcyjny (zwrot prowizji). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

To standardowe działanie. Chyba każdy zwrot prowizji po dyskusji jest odrzucany. Raz odrzucili mi, bo klient w dyskusji zrezygnował z niepłaconego przez 2 tygodnie przedmiotu z LICYTACJI.

Czyli nie zapłacił, nie chciał, a prowizję i tak zabrali!!!

Możesz się odwoływać, wtedy powinno to przejść. Jednak nie zmienia to faktu, że jest to zwyczajne działanie na szkodę sprzedających.

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@foto-hurtownia Nie prościej skorzystać z formularza odwołania do którego link masz w emailu informującym o nieprzyznaniu prowizji?

 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Nie nie prościej. Nie ma kasy nie powinno być prowizji. To powinno być z automatu. I jeszcze kłamliwe maile sugerujące, że zwrotu nie ma, bo klient założył dyskusję i nie odstąpił. Choć klient odstąpił w dyskusji i nigdy nie zapłacił... To, że musimy jakieś odwołania pisać jest zwyczajnie żenujące...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@AnnaG-Antyki Chyba źle mnie zrozumiałaś... Prościej kliknąć w link i potem jeszcze dwa kliknięcia, niż pisać laboraty, które i tak NIC NIE ZMIENIĄ. Po tym co napisał @foto-hurtownia wnioskuję że zwyczajnie o tej opcji nie wie - nie prosi w tym temacie o zmianę procedury, tylko o oddanie prowizji - a to akurat mógł zrobić o wiele szybciej i prościej.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Naprawdę? Nigdy się nic nie zmieni jeśli będziemy siedzieć cicho. 

A każda metoda dająca ujście złości jest jak najbardziej słuszna, nie należy jej kisić w sobie. Nieprawdy nigdy nie piszemy....

Kiedyś za rok czy dwa, jak połowę ich obrotu przejmą chińczycy to zaczną szukać przyczyn. 

A wtedy być może w końcu zobaczą co nas wkurzało. 

A nawet jak nie to przynajmniej stres z Allegro odreagowuję na Allegro, nie w domu...

 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@AnnaG-Antyki  Hahahaha. Spójrz na wpis moderatorki. Żeby nie było że nie mówiłem🤣 

Co do reszty Twojej wypowiedzi... Sprzedaż na Allegro jest jak franczyza - to tylko złudzenie że prowadzisz swoją firmę i coś od Ciebie zależy... Spróbuj sobie np. otworzyć sklep z zielonym płazem, w kwartał zakochasz się w Allegro na zabój.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

@TechartGSM 

Tylko od Ciebie zależy czy dasz sobą pomiatać czy nie, to raz. A dwa, dokumenty przed podpisaniem należy czytać, najlepiej razem z prawnikiem.

oznacz moderatorów