Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Siemanko,
Proszę o usunięcie listu przewozowego - Klient anulował zakup, a ja przez pomyłkę z rozpędu wygenerowałem list. Niestety nie mogę zrobić tego sam, ponieważ dostaję komunikat, że "Dla zamówień z przyznanym zwrotem prowizji operacja jest niedostępna".
Chodzi o zamówienie nr. fe4755f0-036a-11f0-98dd-774550349c56
Nr. listu przewozowego: InPost 658300329576200116521743
Przepraszam za kłopot i dziękuję za pomoc!
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@foto-hurtownia Nie możemy anulować wygenerowanego listu. Jednocześnie opłata byłaby naliczona dopiero w momencie nadania, więc nie musisz się o to martwić.