Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zamówienie 1556aa70-614e-11f0-9756-cd9fae62140b
Klientka w zamówieniu podała zagraniczny numer telefonu. System Inpost zablokował możliwość wygenerowania etykiety. Wysłaliśmy wiadomość do klientki (po godzinie 11) z prośbą o polski numer telefonu. Klientka przesłała numer telefonu po godzinie 21. Z tego powodu nie byliśmy w stanie nadać przesyłki w zadeklarowanym terminie.
Jako, że wina za powstały problem leży GŁÓWNIE po stronie allegro proszę o wyłączenie tej wysyłki ze statystyk.
@Puzonix konsultuję temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Puzonix do wykluczenia zamówienia ze statystyk potrzebuję potwierdzenie, że kontaktowałeś się z kupującym przed upływem czasu na terminową wysyłkę.
Wyślij proszę na spolecznosc@allegro.pl zrzut ekranu z wiadomości do klienta widocznym loginem lub jego numerem.