Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy dodawaniu nowych produktów pojawia się problem z dopięciem do katalogu. Zaznaczam, że:
- produkt jest nowy
- ma dodany nowy nigdy nieużywany kod EAN...
Skora tak, to dlaczego pojawia się błąd, że produkt nie został powiązany z żadnym produktem w katalogu? Przecież to ja tworzę ten produkt - to jest pierwsze pytanie przy wystawianiu produktu...
O co kaman?
@blacka75 Cześć. Czy mogę Cię prosić o kod EAN i zrzut ekranu z komunikatem błędu? Skonsultuję tę sprawę. Możesz również wyczyścić pliki cookies i sprawdzić, czy problem pojawia się w innej przeglądarce.
Witam,
Znaleźliśmy rozwiązanie problemu... to nie jest kwestia plików cookie... Z tego co udało się wywnioskować, to to że system zapamiętuje produkt w bazie, do momentu jego automatycznego usunięcia 30 dni po przeniesieniu do statusu: zamknięte. Przez ten okres kod EAN jak i sygnatura produktu widnieje w bazie... po upływie tego czasu, można na nowo wykorzystać EAN jak i sygnaturę... szkoda tylko, że nie dostałem tej podpowiedzi od Was 😉 ale nie ma bólu, temat ogarnięty