Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Klient zamówił za pobraniem (259,78) 2 produkty w dwóch przesyłkach, po nadaniu i wydrukowaniu etykiet nalicza podwójnie pobranie od klienta (519,56) , proszę o pomoc
@JUSMAG_com podaj mi numer tego zamówienia. Czy do nadawania korzystasz z Wysyłam z Allegro?
956c3080-7e6b-11ee-b879-03a6e9d80956, po wydrukowaniu etykiet podwaja kwotę pobrania, wysłałam jedną przesyłką, (w szczegółach zamówienia można zobaczyć jak to wygląda) takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, dobrze że zwróciłam uwagę bo klient nie odebrałby przesyłki. Jakie rozwiązanie na przyszłość?
Tak korzystam z wysyłam z allegro
Widzę że kolega jest nowy. Ten problem informatycy z allegro naprawiają już 1,5 roku.
Żart??? co robić w takiej sytuacji?
Przy nadawaniu np 2 paczek pobraniowych do jednego klienta w pierwszej wpisujesz pełna kwotę pobrania, a przy drugiej paczce wpisujesz 0 zl
Dziękuję, widzę że pomoc sprzedających przychodzi szybciej niż Allegro, przykre, bo zamówić rozmowę można dopiero na niedzielę a algorytm klientowi pokazuje że paczkę dostanie jutro 🙂