Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Czy u was również pojawił się problem z powiadomieniami do trwających dyskusji?
Nie otrzymałem powiadomienia o trwającej dyskusji i wiadomości od kupującego przez co nałożona została blokada... ok, no mogłem przeoczyć ale zacząłem sprawdzać powiadomienia i skrzynkę odbiorczą i okazał się że powiadomienia nie dotarły. Prowadzę sprzedaż na większą skalę i problematyczne jest pilnowanie przez centrum każdej dyskusji tym bardziej że allegro coraz bardziej zachęca do kontaktu przez dyskusję... nie jest to złe bo mam dużo oszustów i to mi pomaga w pewnym sensie ale za brak wiadomości mam blokadę którą bot nałożył w piątek wieczorem i cały weekend sprzedaż do bani jest bo dział bezpieczeństwa ma w poważaniu szybki kontakt mimo że sprawa tego samego dnia została załatwiona a kupujący przeproszony.
mało tego... inny bot zakończył dyskusję i ciul wie co teraz. Poza tym ogarnijcie konsultantów bo reklamuje trzeci raz przesyłkę UPS i trzeci raz dostaję głupią odpowiedź na wiadomość niedotyczącą reklamacji 😄
Ale jak piszesz do Allegro to: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
dzięki... zapomniałem 🙂
@DBESTSHOP Czy sprawdziłeś folder ze spamem w swojej skrzynce? Zdarza się, że zagubione powiadomienia od Allegro trafiają właśnie tam.
Nie no aż takim amatorem nie jestem aby nie sprawdzić spam i pozostałych folderów 🙂
Trochę mnie to zaniepokoiło... Zresztą domyślam się że wie Pani jak działa dział bezpieczeństwa i jak długo oni weryfikują sprawy 🙂 Miałem z nimi do czynienia kiedyś i to była masakra w tygodniu, a co dopiero po weekendzie
Allegro sales tam jest problem z powiadomieniami dyskusji, trzeba sprawdzać, a blokada kiedy...jak przyjdzie czas.https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/sales-center-powiadomienie-nie-dzia%C5%82a...
@DBESTSHOP Proszę mi podać więcej szczegołów - napisać o której dyskusji (daty odpowiedzi) nie otrzymał Pan powiadomień.
Dyskusja TOURAN77XJ
ostatnia wiadomość od nas do kupującego jest z 12 grudnia 2024 18:58
Kupujący zgłosił problem z doręczeniem przesyłki UPS, udzieliłem informacji o ponownym doręczeniu w następnym dniu roboczym
Po tym czasie cisza z powiadomieniem o odpowiedzi od kupującego oraz o powiadomieniu że upłynęło 14 dni.
Otrzymałem dopiero powiadomienie o wiadomości od kupującego dnia 11 stycznia 2025 14:14 w tym samym czasie kupujący poprosił o pomoc was i po dwóch godzinach blokada. Nie miałem nawet czasu odpowiedź tym bardziej że to sobota, pech chciał że pojechałem po żonę bo bym odpisał na dyskusje i po sprawie tym bardziej że odpisuję ciągu 2 godzin (wiadomo punkty itd. xD)
Dyskusja TOURAN77XJ
ostatnia wiadomość od nas do kupującego jest z 12 grudnia 2024 18:58
Kupujący zgłosił problem z doręczeniem przesyłki UPS, udzieliłem informacji o ponownym doręczeniu w następnym dniu roboczym
Po tym czasie cisza z powiadomieniem o odpowiedzi od kupującego oraz o powiadomieniu że upłynęło 14 dni.
Otrzymałem dopiero powiadomienie o wiadomości od kupującego dnia 11 stycznia 2025 14:14 w tym samym czasie kupujący poprosił o pomoc was i po dwóch godzinach blokada. Nie miałem nawet czasu odpowiedź tym bardziej że to sobota, pech chciał że pojechałem po żonę bo bym odpisał na dyskusje i po sprawie tym bardziej że odpisuję ciągu 2 godzin (wiadomo punkty itd. xD)
Szkoda tylko czasu i nerwów... bo przez jeden błąd wasz lub nasz nałożona została bezsensownie blokada a wystarczyło tylko dać czas na odpowiedź tym bardziej że na odpowiedź powinienem mieć czas do poniedziałku jak w każdym innym przypadku a nie tak jak tu blokada po dwóch godzinach. Mało tego o 11 stycznia 2025 18:51 dyskusja została przez was zakończona a sprawa jest rozwiązana... tylko kupujący nie otrzymał wiadomości o zwrocie a ja potwierdzenia zwrotu 🙂 wszystko robione za szybko przez boty... Teraz to jest tylko bałagan
Udało się Pani coś ustalić?
Zapomniałem jeszcze dodać że nie dotarła również wiadomość o zwrocie przesyłki do nas. Chodzi o tą ,,przesyłka wróciła do nadawcy, możesz teraz...."
@DBESTSHOP W kwestii powiadomień - nie ma tu błędu. Przedostatni wpis kupującego jest z 12 grudnia - wspomina Pan o nim, więc rozumiem, że powiadomienie dotarło. Kolejny wpis jest z dzisiaj i też Pan o nim wie.
no nie, ok postaram się to wytłumaczyć Pani po kolei datami i godzinami
Utworzenie dyskusji + wiadomość kupującego 12 grudnia 2024 18:49 DOTARŁO POWIADOMIENIE NA SKRZYNKE POCZTOWĄ, więc odpisałem
Odpisanie kupującemu przez nas 12 grudnia 2024 18:58
Odpowiedź kupującego 12 grudnia 2024 19:00 BRAK POWIADOMIENIA NA SKRZYNKE POCZTOWĄ O WPISIE W DYSKUSJI, WIĘC NIE ODPISAŁEM
Wiadomość od was ,,Dyskusja trwa już 14 dni" 26 grudnia 2024 18:54 BRAK WIADOMOŚCI NA SKRZYNKE POCZTOWĄ WIĘC NIE ODPISAŁEM
Wiadomość kupującego 11 stycznia 2025 14:14 +prośba o waszą pomoc -POWIADOMIENIE DOTARŁO
Nałożenie ograniczenia na konto 11 stycznia 2025 16:14 POWIDOMIENIE DOTARŁO
Nasz wpis do dyskusji 11 stycznia 2025 17:48
Zamknięcie przez was dyskusji 11 stycznia 2025 18:51 sprawa oznaczona jako rozwiązana przez was bez żadnych powiadomieni itd.
Moje pytanie
1. Dlaczego dnia 12 grudnia 2024 19:00 i 26 grudnia 2024 18:54 nie otrzymałem powiadomienia że coś się dzieje w dyskusji na e-mial? CHODZI O STANDARDOWE WIADOMOŚCI JAKIE WYSYŁACIE
2. Dlaczego nie ma wiadomości o zwrocie przesyłki do nas i jej nieodebraniu przez kupującego (w dyskusji). KTÓRE ZAWSZE SĄ DODAWANE
3 Co tam się kuźwa stało? 🙂 w 4 godziny zdążyliście mnie zablokować przez ograniczenie konta nie dając czasu na odpisanie i sami rozwiązaliście sobie dyskusje bez potwierdzenia. Zero powiadomień o wpisach, brak wpisów wygląda to jak jakiś błąd systemu
Gdybym widział że jest jakaś wiadomość wymagająca odpowiedzi to bym na nią odpisał... coś poszło bardzo nie tak skoro nie mam wiadomość w swojej skrzynce pocztowej e mail o dyskusji, a sprawdziłem wszystko kilkukrotnie i do każdej innej dyskusji mam potwierdzenie otrzymania wiadomości od was i kupującego, a w tych przeklętych dwóch które wyżej Pani zaznaczyłem nie.
Nie chce aby tak ponownie się stało dlatego pytam Was moderatorów oraz innych allegrowiczów czy to jednorazowy przypadek czy też jakiś błąd systemu lub algorytmu. Przed świętami było masę problemów choćby z aktualizacjami godzin granicznych wysyłki, problemem edytowania aukcji i zmianami jakie katalog wprowadzał.
@DBESTSHOP Kwestię nieotrzymania powiadomień o wpisach z 12 grudnia (godz. 19:00) oraz z 26 grudnia (godz. 18:54) wysłałam do wyjaśnienia. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
Decyzję o nałożeniu obraniczeń na Pańskie konto podjął pracownik po zapoznaniu się z treścią dyskusji. Nie jest to więc błąd systemu. Natomiast sama dyskusja została zamknięta jako rozwiązana.
Sprawę blokady nałożonej na konto musi Pan wyjaśnić pisząc tutaj.
Coś jest na rzeczy. Wiadomość ze sprzedaży o pierwszej w nocy dostałam około 11stej przed południem. Rano jej na poczcie nie było. Myślałam, ze to wina wp ale obydwie strony ostatnio "ułatwiają wszystkim życie" i licho wie.