Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W skrócie zaistniała taka sytuacja.
Nie odpowiedziałam na jedną wiadomość ok 1lub 2 miesięcy.przegapilam.zauwazylam po jakim czasie że spadają mi punkty.Patrze na wskazówki żeby przejrzeć te wiadomości i odpowiedzieć.Wygenerowalam raport i jest no i odpowiedziałam...i zaczęła się katastrofa .zadzwoniłam na infolinię to pani powiedziała że nie odpowiada się na tak zaległe wiadomości bo jakiś ciąg przerwałam i ujeło mi tyle punktów poleciał Smart stan sprzedaży do poprawy.
Nie lekceważę klienta .uważam to za nie fair skoro mam dobre inne parametry a przez jeden bład poleciało wszystko.
Proszę o radę albo interwencję
@bobishopd albo odpowiadać w ciągu 24 godz albo wcale. Po 30 dniach dane pytanie przestaje być brane pod uwagę w statystykach. Teraz musisz czekać i najlepiej natychmiast odpowiadać na inne pytania (np autoresponder) aby statystyki podciągnąć.
Moja sugestia to [edycja]
@bobishopd tylko szybko odpowiadaj , moje już masz , ale widzę ,że problem masz nie tylko z wiadomościami
Nad wszystkim innym pracuję ostro bo wcześniej wybrałam zła hurtownię i były problemy z wysyłką ale teraz nadrabiam.to się wydarzyło mam od 4 dni jak odpowiedziałam niepotrzebnie na te wiadomosc
@bobishopd Twoje oferty nie są ,,smart ,, to podstawowy problem , nad którym musisz popracować .
Bo mi 4 dni temu zdjęto przez ten mój ruch z odpowiedzią wcześniej mialam
komis-bell kostas11 az1rael Client:44052296 AnnaG-Antyki mikeza br. pinsplash kolekcjoner608 _Likos_ Ziolko39 TomBanknoter RED ha ... i teraz musicie się domyśleć bo jak napiszę o co chodzi to mi wpis usuwają .
@bobishopd ale Ty nie straciłeś smarta przez punkty za odpowiedzi tylko przez negatywa i spadło Ci polecenie poniżej 98 % !!!!!