Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupil ode mnie towar za 350zl na fakture i go zwrocił nie chce podpisac korekty faktury a bez tego nie odzyskam vatu z 350zł jezeli nie oddam mu pieniedzy allegro albo on załozy mi POK i zablokują mi konto, co robić?
@musicman76 jeśli klient prosi o fakturę przed nadaniem przesyłki dla własnego bezpieczeństwa wysyłaj pro-formę informując jednocześnie ,że oryginał otrzyma w paczce .
@musicman76
towar nie został jeszcze wysłany a klient zgłosił zwrot towaru przez allegro
Bardzo nierozsądne zachowanie ze strony Kupującego - nakładać na siebie obowiązek odesłania rzeczy w ciągu 14 dni (deklarować chęć zwrotu rzeczy) do sprzedawcy: przed wejściem w jej posiadanie.
Jeżeli zgłosił zwrot (a nie anulował) zamówienia - to Ty masz obowiązek rzecz wysłać, a kupujący (zgłaszający zwrot) ma obowiązek rzecz zwrócić (odesłać).
Aby mógł to zrobić (zwrócić rzecz) - musi ją najpierw otrzymać.
Sprzedawca (po spełnieniu obowiązku wysłania rzeczy kupującemu) ma prawo wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania rzeczy z powrotem.
Póki co rzecz nie została jeszcze wysłana więc jeszcze nie ma możliwości otrzymania jej "z powrotem".
tak jedna wielka pariodia, zamiast zarabiać to trzeba marnować czas i skupiać się na papierologii
@musicman76 ja bym sie nie bawił
Wydrukowałbym korekte . Jej skan wysłałbym na maila, z wiadomoscią że oryginał wysyłam pocztą na adres firmy.
Włozyłbym w kopert, wypisal potwierdzenie nadania
Pod swoją kopie podpiąłbym odstąppienie klienta i potwierdzenie nadania korekty i na tym bym zamknąl temat
Klient dalej nie odpowiada pomimo wysłania Faktury korygującej, koniec końców dam dla księgowej fakturę korygującą bez podpisu klienta i jako dowód potwierdzienie zwrotu pieniędzy przez allegro oraz potwierdzenie wysłania emaila z fakturą korygującą do klienta, może skarbówka to zaakceptuje, jeżeli nie no to kolejna strata, nie pierwszy raz handlując na allegro.