Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , jak mam ograniczyć możliwości zakupu , ocen najlepiej kontaktu dla klienta .
Jestem pośrednikiem w sprzedaży produktu . Klientka zakupiła towar byla niezadowolona zaproponowałam zwrot produktu . Ale ona ciągle chce go kupić tylko z innych tkanin , podkreślam ja tego nie produkuje. zaproponowałam ze zamówię u producenta próbki i podeśle ( zdjecia) cos by już uszczęśliwić jednak DLA NIEJ to dalej za mało, źle itd . Postanowiłam ze skoro towar zwraca niech to już bd w moich rękach i oddam środki , obawiam sie jednak ze z tego rozgoryczenia baba mi wysmaruje negatyw bo jej nie dogodziłam .... okropny przypadek czlowieka .. 😞
Nie ma chyba na allegro takiego sprzedawcy co prędzej czy później musiał się zmierzyć z potęgą perswazji takiej formy klienta .Walka z takim jest ciężka a szanse na wygraną mizerne to tak jakbyś szła z procą na brygadę czołgów. Jak nie dogodzisz to pewnie ci nabrudzi (oby nie).
prowadze dwa konta , jedno juz ponad 10 lat - najcięższy klient .....
@atelierofturbans Nie jesteście żadnym pośrednikiem, tylko sprzedawcą, odpowiadacie więc za realizację transakcji. Nikt nie może, zgodnie z regulaminem, udostępniać swojego konta do żadnych pośrednictw. Nieważne, kto produkuje, ważne kto sprzedaje.
Jaka baba? A może kupująca? Ty nie jesteś baba, okropny człowiek? Kupująca ma prawo ocenić transakcję zgodnie z jej rzeczywistym przebiegiem i zgodnie z prawdą. Jeżeli tak oceni, nic z tym nie zrobisz, dlatego zawsze warto iść na rękę kupującemu, zamiast tu go obrażać i czekać na wsparcie innych sprzedawców.
Ona zwraca bez podania przyczyny, czy jednak towar był niezgodny z opisem? Jeśli zgodny, to po co przyjmujesz reklamację?
W zakładce Zwroty masz same klauzule niedozwolone z rejestru UOKiK;
- Produkt powinien być nieużytkowany
- Produkt powinien posiadać metkę
- Konieczne jest posiadanie paragonu
I co Ty jeszcze chcesz tu osiągnąć?
@atelierofturbans podpowiem tylko, bo taka odpowiedź się nie pojawiła. Jeśli chcesz uniemożliwić konkretnej osobie zakupy w Twoich ofertach, ponieważ masz ku temu powody i nieprzyjemne doświadczenia z poprzednich transakcji, możesz dodać ją do czarnej listy kupujących.
AKTUALIZACJA 21.02.2022
Możesz dodać ich do listy Twoich nieaktywnych kupujących.