anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PROBLEM Z KUPUJĄCYM - KLIENT UCIĄZLIWY I NIE UPRZEJMY

MAMY ROZWIĄZANIE!
atelierofturbans
#8 Zapaleniec#

Witam , jak mam ograniczyć możliwości zakupu , ocen najlepiej kontaktu dla klienta .

Jestem pośrednikiem w sprzedaży produktu . Klientka zakupiła towar byla niezadowolona zaproponowałam zwrot produktu . Ale ona ciągle chce go  kupić tylko z innych tkanin , podkreślam ja tego nie produkuje. zaproponowałam ze zamówię u producenta próbki i podeśle ( zdjecia) cos by już uszczęśliwić jednak DLA NIEJ to dalej za mało, źle itd . Postanowiłam ze skoro towar zwraca niech to już bd w moich rękach i oddam środki , obawiam sie jednak ze z tego rozgoryczenia baba mi wysmaruje negatyw bo jej nie dogodziłam .... okropny przypadek czlowieka .. 😞

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Nie ma chyba na allegro takiego sprzedawcy co prędzej czy później musiał się zmierzyć z potęgą perswazji takiej formy klienta .Walka z takim jest ciężka a szanse na wygraną mizerne to tak jakbyś szła z procą na brygadę czołgów. Jak nie dogodzisz to pewnie ci nabrudzi (oby nie).

oznacz moderatorów
atelierofturbans
#8 Zapaleniec#

prowadze dwa konta , jedno juz ponad 10 lat - najcięższy klient .....

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@atelierofturbans Nie jesteście żadnym pośrednikiem, tylko sprzedawcą, odpowiadacie więc za realizację transakcji. Nikt nie może, zgodnie z regulaminem, udostępniać swojego konta do żadnych pośrednictw. Nieważne, kto produkuje, ważne kto sprzedaje.

Jaka baba? A może kupująca? Ty nie jesteś baba, okropny człowiek? Kupująca ma prawo ocenić transakcję zgodnie z jej rzeczywistym przebiegiem i zgodnie z prawdą. Jeżeli tak oceni, nic z tym nie zrobisz, dlatego zawsze warto iść na rękę kupującemu, zamiast tu go obrażać i czekać na wsparcie innych sprzedawców.

Ona zwraca bez podania przyczyny, czy jednak towar był niezgodny z opisem? Jeśli zgodny, to po co przyjmujesz reklamację?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@atelierofturbans 

W zakładce Zwroty masz same klauzule niedozwolone z rejestru UOKiK;

- Produkt powinien być nieużytkowany

- Produkt powinien posiadać metkę

- Konieczne jest posiadanie paragonu

I co Ty jeszcze chcesz tu osiągnąć?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@atelierofturbans podpowiem tylko, bo taka odpowiedź się nie pojawiła. Jeśli chcesz uniemożliwić konkretnej osobie zakupy w Twoich ofertach, ponieważ masz ku temu powody i nieprzyjemne doświadczenia z poprzednich transakcji, możesz dodać ją do czarnej listy kupujących.  

AKTUALIZACJA 21.02.2022
Możesz dodać ich do listy Twoich nieaktywnych kupujących

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów