Mam problem z jednym kupującym o nicku NTE-DOM. Otworzył on 19 dyskusji reklamując ten sam problem, dotyczący jednego produktu, który z resztą dostał za darmo.
Z zamówieniami, których dotyczą zamówienia wszystko było ok. Jako dowód wysyłam szczegóły ostatniego zamówienia z 30 sierpnia i dowód, że konto na ten moment - 14 września działa.
Pomimo, że konto działa otwarta jest do tego zamówienia dyskusja i mam wystawioną negatywną ocenę - czy takie praktyki są dozwolone?
Proszę teraz porównać dane tamtych osób z danymi obecnego kupującego. Jeden z nicków, pod jakim wtedy działał to "sebopawelectwists", natomiast dane obecnego kupującego są niemal tożsame: "Pawelec Twits Sebastian P......" (Wrażliwe dane są zakryte ale moderator może sprawdzić te dane bez cenzury - są takie same jak w tamtym nicku oszusta).
Tutaj jego konta z tej starej sprawy:
A tutaj jego obecne konto:
Proszę o pomoc co mam w tej sytuacji zrobić. Mam zablokowaną sprzedaż przez jednego oszusta, który otworzył bezprawnie 19 dyskusji reklamując towar, który dostał za darmo a nie te zamówienia za które zapłacił. Próbuje wyłudzić zwroty już nie pierwszy raz, wcześniej jego konta zostały zablokowane przez
@la_nika i myślałam, że mam już spokój od niego. Nie kontroluję wszystkich kupujących, moja sprzedaż jest zautomatyzowana przez stronę Automater i to przez ten system wysyłane są zamówienia na e-mail. Od maja kupujący zrobił u mnie zakupy na ponad 1000 zł i teraz otworzył dyskusje i żądą zwrotu za te przedmioty, tak jak to robił wcześniej.