Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mamy podglądu na to, ale zaczynamy od wyczyszczenia przeglądarki a później wołamy o pomoc: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 😂
Czy mogę prosić o zweryfikowanie tematu ponownie? Od wczoraj nie jestem w stanie tworzyć wysyłek UPS przy użyciu funkcji "wysyłam.allegro".
Komunikat błędu: " Wystąpił błąd podczas składania zamówienia."
Szczegóły: "Przesyłka nie została zamówiona. Dostęp do API UPS jest chwilowo zablokowany, spróbuj ponownie za 30 minut"
Jacek
@MevoSklepPL, czy po 30 minutach ten problem nadal występuje?
Problem występuje od wczorajszego wieczoru. Próbowałem już paręnaście razy.
@MevoSklepPL, dziękuję Ci za informację. Czy problem występuje po wyczyszczeniu ciasteczek oraz zmianie przeglądarki? Jeśli tak, proszę Cię o dodanie zrzutu ekranu z komunikatem, na którym widać całe okno przeglądarki. Jest to niezbędne dla działu technicznego.
Zrzut poniżej, czyszczenie historii, ciasteczek etc. oraz zmiana przeglądarki z Chrome na Edge nie pomaga.
@MevoSklepPL, dziękuję Ci za zrzut. Potwierdziłam występowanie problemów w narzędziu Wysyłam z Allegro (dotyczą one UPS). Przepraszam Cię za niedogodności. Pracujemy nad ich wyeliminowaniem.
kiedy problem zostanie rozwiązany ?
When i ship with Allegro by UPS,it shows as the picture shows?What happened?
Dzień dobry,
również mam ten problem. Widać, że to szersza awaria.
Czy jest szansa, że to dziś zostanie naprawione?
@balmamu_records ten błąd wynika z problemów przewoźnika, dlatego nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć czy dziś zostanie rozwiązany. Gdy tylko dowiem się czegoś więcej, wrócę tutaj z informacjami.
będę pisać ręcznie z kurierem listy przewozowe, całe szczęście tylko 5, ale na mój koszt idzie.. kupujący by w to nie uwierzyli i tak...
Witam
Mam to samo, od rana nie można nadać paczki.
☹️
@Rotexczesci, sprawdź, proszę, czy problem występuje po wyczyszczeniu plików cookies i zmianie przeglądarki. Jeśli tak, czy mogę Cię prosić o więcej szczegółów? Czy widzisz przy tym jakiś komunikat? Pomocny byłby zrzut ekranu, który obrazuje ten problem.
Zgadza się mój przedmówca @LEW433 zwykle zawsze ma rację i jest bardzo doświadczonym uczestnikiem tego forum, więc lepiej wyczyść ciasteczka w przeglądarce, albo spróbuj z innej.
nic nie pomaga
@ProZdrowotnii, proszę Cię o cierpliwość - zgłosiłam ten problem do działu technicznego.
@longlife77, zweryfikuję tę sprawę - czy mogę poprosić Cię o podanie więcej informacji? Pomocny byłby zrzut ekranu z komunikatem, na którym widać całe okno przeglądarki. Sprawdź też, czy problem pojawia się po wyczyszczeniu przeglądarki oraz jej zmianie.