anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem zwrotu poczta polska (pisownia małą literą tej instytucji świadoma!)

pueraria
#7 Wielbiciel#

Wygenerowałam etykietę zwrotu za pośrednictwem poczty polskiej w "allegro smart". Próby nadanie zwrotu w dwóch placówkach (Żabka) tego przewoźnika nie powiodła się - system nie odczytuje kodu. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? W przypadku tego sprzedawcy darmowa opcja zwrotu w ramach usług allegro smart jest możliwa tylko za pośrednictwem poczty polskiej.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Ech nigdy żabki nie używałam, a do tego ostatnio znowu się pozmieniało. Ale czy na pewno można to zwracać w żabce? Jak mi coś przychodziło pickupem do dino to nie zwracałam w Dino tylko w placówce pocztowej, może tu jest podobnie. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Tak, opcja zwrotu w żabce jest przeznaczona tylko dla klientów niektórych firm korzystających np. pośrednika BLpaczka, tamte Pocztex-y mają opcję nadania w żabce.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@pueraria Trudno powiedzieć ,sam zwrotu jeszcze nigdy nie robiłem (może to dziwne ,ale nie było potrzeby) ale wydaje mi się że w placówce poczty zwrot powinien pójść i tam spróbuj nadać.

oznacz moderatorów

pueraria
#7 Wielbiciel#

Ostatecznie przesyłkę zwrotną nadałam, ale tak jak opinie poniżej możliwe było to tylko w placówce poczty polskiej. Otrzymałam informację, że jeżeli etykieta ma charakterystyczny kod rozpoczynający się od (00) (tak jak przykład poniżej), to taka przesyłka może być wysłana tylko w placówce pocztowej. Dziękuję wszystkim za szybki odzew 🙂

 

 

oznacz moderatorów