Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygenerowałam etykietę zwrotu za pośrednictwem poczty polskiej w "allegro smart". Próby nadanie zwrotu w dwóch placówkach (Żabka) tego przewoźnika nie powiodła się - system nie odczytuje kodu. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? W przypadku tego sprzedawcy darmowa opcja zwrotu w ramach usług allegro smart jest możliwa tylko za pośrednictwem poczty polskiej.
Ech nigdy żabki nie używałam, a do tego ostatnio znowu się pozmieniało. Ale czy na pewno można to zwracać w żabce? Jak mi coś przychodziło pickupem do dino to nie zwracałam w Dino tylko w placówce pocztowej, może tu jest podobnie. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Tak, opcja zwrotu w żabce jest przeznaczona tylko dla klientów niektórych firm korzystających np. pośrednika BLpaczka, tamte Pocztex-y mają opcję nadania w żabce.
@pueraria Trudno powiedzieć ,sam zwrotu jeszcze nigdy nie robiłem (może to dziwne ,ale nie było potrzeby) ale wydaje mi się że w placówce poczty zwrot powinien pójść i tam spróbuj nadać.
Ostatecznie przesyłkę zwrotną nadałam, ale tak jak opinie poniżej możliwe było to tylko w placówce poczty polskiej. Otrzymałam informację, że jeżeli etykieta ma charakterystyczny kod rozpoczynający się od (00) (tak jak przykład poniżej), to taka przesyłka może być wysłana tylko w placówce pocztowej. Dziękuję wszystkim za szybki odzew 🙂