Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Zamówienie z dnia 21 paź 2025, 16:11 zrealizowane. Klient otrzymuje informacje, iż ma do odbioru paczkę. Adresem dostawy jest punkt Allegro One w osiedlowym sklepie. Klient idzie po odbiór, a okazuje się, iż takiej przesyłki nie ma. Pani rozkłada ręce i mówi- nie ma takiej paczki.
Dziwnym faktem, jest również, że ów klient miał do odbioru dwie przesyłki z allegro. Obie na ten punkt i obie wsiąkły.
Historia przesyłki pokazuje status - paczka czeka na odbiór. Nr przesyłki A002ZGRUJ6
Klient otworzył dyskusję.
Co dalej z tym zrobić?
Proszę o pomoc.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Sławek
@kontaktD jeśli klient otrzymał wiadomość z kodem do odbioru TO
1. punkt zgubił przesyłkę bo musiała być tam zeskanowana , bez tej czynności nie będzie wysłana wiadomość o odbiorze
2 . klient jest nie w tym punkcie , gdzie paczka oczekuje na odbiór
3. trzeciej opcji nie ma .
@kontaktD zgłosiłam prośbę o interwencję w sprawie paczki.
Pewnie , nie pierwsza i nie ostatnia taka historia. Czekam cierpliwie na dobry finał.
To prawda, że skoro klient dostał powiadomienie, to sklep/ punkt paczkę przyjąć musiał.
Mieliśmy taką samą sytuacje.. Tylko dotyczyła dhl i odbioru w sklepie. Okazało się, że paczka była pod innym numerem. Klient wysłał zdjęcie, to była całkiem inna etykieta naklejona, więc tak jakby stara się zniszczyła i nową nakleili pod innym numerem. Dostaliśmy numer od allegro do jakiegoś point pack i dopiero klient dostał poprawny numer paczki