Problem z paczką Allegro DPD do Niemiec

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam nietypowy problem - klientka zamówiła u nas produkty z wysyłką "Allegro Kurier DPD Niemcy". Po dwóch tygodniach odezwała się, że nie ma przesyłki (została nadana jeszcze w dniu zamówienia). Sprawdziłem tracking i przesyłka widniała jako dostarczona 3 dni później. Pani jednak niczego nie otrzymała - odezwałem się więc do DPD - kazali klientce skontaktować się z lokalnym oddziałem który przesyłkę dostarczał.
Klientka do nich napisała - niemiecki oddział DPD odpowiedział:
"Bardzo nam przykro, że nie otrzymałeś przesyłki. Prosimy o zgłoszenie tego bezpośrednio nadawcy paczki i w razie potrzeby uzgodnienie z nim dostawy zastępczej.
Przepraszamy za spowodowaną niedogodność."
Czyli no przykro nam, że paczka nie dotarła (chociaż wg trackingu została dostarczona) odezwij się do sprzedającego aby nadał jeszcze raz. Klientka czuje się oszukana, bez pieniędzy i towaru - próbuję jej jakoś pomóc ale co w tej sytuacji mogę zrobić? Reklamacja w DPD w Polsce czy tam na miejscu? Najchętniej otworzyłbym dyskusje i wezwał na pomoc pracownika Allegro - ale jako sprzedający nie mogę otworzyć dyskusji 🙂
Pozdrawiam
Tomek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NerdyTCG pisz reklamacje do DPD tu gdzie nadawałeś. I poczekaj na dowód dostarczenia ( lub niedostarczenia) . Takie rzeczy najlepiej od poczatku na piśmie zalatwiać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NerdyTCG Cześć! Napisz do nas przez ten formularz i podaj proszę numer zamówienia, pomożemy Ci 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poszło, dzięki!