Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z weryfikacją konta bankowego. Sytuacja ciągnie się już przeszło tydzień, na infolinii nikt nie jest w stanie powiedzieć nic po za "wystąpił błąd techniczny", to samo w odpowiedzi na maila. Sprawa spychana jest z jednej osoby na drugą, bez końca.
Kontaktowałem się z pośrednikami płatności. Przelewy24 zweryfikowały konto już 16.10.2023, natomiast PayU wgl takiego wniosku nie otrzymało.
Próbowałem już chyba wszystkiego. Czy ktoś ma pomysł jak można rozwiązać sprawę?
Jak dziewczyny nie pomogą to nikt na forum nie da rady... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@spawgaz Już konsultuję Twoje zgłoszenie. 🙂
Czy udało się coś ustalić?
Ciągle nie wiem dlaczego konto nadal nie jest zweryfikowane. W mailu dostałem odpowiedź, że wykorzystałem limit rachunków bankowych przypisanych do konta, ale ja mam tylko dwa rachunki... Mieliśmy jeden i chcieliśmy dodać drugi, który właśnie jest weryfikowany.
Dodatkowo, gdybym chciał usunąć poprzedni rachunek, to wyskakuje błąd, który to uniemożliwia. Ten temat również był zgłaszany i również nie udało się uzyskać odpowiedzi...
@spawgaz Dostałyśmy informację, że sprawa jest wyjaśniana w korespondencji nr 36749157. Jeśli nie masz nowych informacji, prawdopodobnie wciąż czekamy na odpowiedź operatora płatności. Dodatkowe pytania możesz zadać w odpowiedzi na otrzymywane maile. Twoje wiadomości trafią wówczas bezpośrednio do osób znających szczegóły sprawy.
Odświeżam wątek.
Minął miesiąc. Ostatni kontakt z konsultantem miałem 31 października, w którym po raz kolejny przeczytałem coś o niezidentyfikowanym błędzie technicznym.
Może to ja robię coś źle?
@spawgaz Napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową w tej sprawie, rachunek bankowy został zweryfikowany oraz zaakceptowany. Dziękujemy za cierpliwość. 🙂