anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją konta bankowego

spawgaz
#7 Wielbiciel#

Witam,

Mam problem z weryfikacją konta bankowego.  Sytuacja ciągnie się już przeszło tydzień, na infolinii nikt nie jest w stanie powiedzieć nic po za "wystąpił błąd techniczny", to samo w odpowiedzi na maila. Sprawa spychana jest z jednej osoby na drugą, bez końca. 

Kontaktowałem się z pośrednikami płatności. Przelewy24 zweryfikowały konto już 16.10.2023, natomiast PayU wgl takiego wniosku nie otrzymało. 

Próbowałem już chyba wszystkiego. Czy ktoś ma pomysł jak można rozwiązać sprawę? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Jak dziewczyny nie pomogą to nikt na forum nie da rady...  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@spawgaz Już konsultuję Twoje zgłoszenie. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

spawgaz
#7 Wielbiciel#

Czy udało się coś ustalić? 

Ciągle nie wiem dlaczego konto nadal nie jest zweryfikowane. W mailu dostałem odpowiedź, że wykorzystałem limit rachunków bankowych przypisanych do konta, ale ja mam tylko dwa rachunki... Mieliśmy jeden i chcieliśmy dodać drugi, który właśnie jest weryfikowany. 

Dodatkowo, gdybym chciał usunąć poprzedni rachunek, to wyskakuje błąd, który to uniemożliwia. Ten temat również był zgłaszany i również nie udało się uzyskać odpowiedzi...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@spawgaz Dostałyśmy informację, że sprawa jest wyjaśniana w korespondencji nr 36749157. Jeśli nie masz nowych informacji, prawdopodobnie wciąż czekamy na odpowiedź operatora płatności. Dodatkowe pytania możesz zadać w odpowiedzi na otrzymywane maile. Twoje wiadomości trafią wówczas bezpośrednio do osób znających szczegóły sprawy.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

spawgaz
#7 Wielbiciel#

Odświeżam wątek. 
Minął miesiąc. Ostatni kontakt z konsultantem miałem 31 października, w którym po raz kolejny przeczytałem coś o niezidentyfikowanym błędzie technicznym. 

Może to ja robię coś źle? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@spawgaz Napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową w tej sprawie, rachunek bankowy został zweryfikowany oraz zaakceptowany. Dziękujemy za cierpliwość. 🙂 

oznacz moderatorów