Problem z weryfikacją konta bankowego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Mam problem z weryfikacją konta bankowego. Sytuacja ciągnie się już przeszło tydzień, na infolinii nikt nie jest w stanie powiedzieć nic po za "wystąpił błąd techniczny", to samo w odpowiedzi na maila. Sprawa spychana jest z jednej osoby na drugą, bez końca.
Kontaktowałem się z pośrednikami płatności. Przelewy24 zweryfikowały konto już 16.10.2023, natomiast PayU wgl takiego wniosku nie otrzymało.
Próbowałem już chyba wszystkiego. Czy ktoś ma pomysł jak można rozwiązać sprawę?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak dziewczyny nie pomogą to nikt na forum nie da rady... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@spawgaz Już konsultuję Twoje zgłoszenie. 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy udało się coś ustalić?
Ciągle nie wiem dlaczego konto nadal nie jest zweryfikowane. W mailu dostałem odpowiedź, że wykorzystałem limit rachunków bankowych przypisanych do konta, ale ja mam tylko dwa rachunki... Mieliśmy jeden i chcieliśmy dodać drugi, który właśnie jest weryfikowany.
Dodatkowo, gdybym chciał usunąć poprzedni rachunek, to wyskakuje błąd, który to uniemożliwia. Ten temat również był zgłaszany i również nie udało się uzyskać odpowiedzi...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@spawgaz Dostałyśmy informację, że sprawa jest wyjaśniana w korespondencji nr 36749157. Jeśli nie masz nowych informacji, prawdopodobnie wciąż czekamy na odpowiedź operatora płatności. Dodatkowe pytania możesz zadać w odpowiedzi na otrzymywane maile. Twoje wiadomości trafią wówczas bezpośrednio do osób znających szczegóły sprawy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odświeżam wątek.
Minął miesiąc. Ostatni kontakt z konsultantem miałem 31 października, w którym po raz kolejny przeczytałem coś o niezidentyfikowanym błędzie technicznym.
Może to ja robię coś źle?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@spawgaz Napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową w tej sprawie, rachunek bankowy został zweryfikowany oraz zaakceptowany. Dziękujemy za cierpliwość. 🙂