anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wydrukiem etykiety InPost

mwmonety
#21 Demiurg#

Klient opłacił wczoraj podczas przerwy technicznej Inpost-u  zamówienie z 22 września po wcześniejszym przypomnieniu . Niestety ale dziś po zakończonej przerwie serwisowej nie mogę mu wydrukować etykiety bo system jej nie czyta . Jak mam mu wysłać opłacona przesyłkę aby nie naliczyło mi dodatkowych kosztów?  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

mwmonety
#21 Demiurg#

Chodzi o zamówienie 143183133385

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety czy etykiety generujesz w Wysyłam z Allegro czy w Mangerze przesyłek?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Drukuje w menagerze paczek

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety a czy w managerze filtrujesz przesyłki przez wygenerowane? Czy tam nie ma wygenerowanej już przesyłki, czy w imporcie zamówień nie pojawi się to zamówienie? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Próbowałem rano kilka razy i zawsze wyświetlało się że jej nie znalezione a inne opłacone aukcje udało się zrobić bez problemu . Mnie się wydaje że powodem jest czas od zakupu do płatności gdzie miesiąc mijał wczoraj . Klientowi nie przeszkadza jak mu nawet parę dni później wyśle ale nie chciałbym obrywać za opóźniona wysyłkę . 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Sprawdziłem to jeszcze raz tak jak piszesz i nie ma tej przesyłki w tych "wygenerowanych" a w importowanych się ona nie pojawia .

 

 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

celem zweryfikowania sytuacji proszę o kontakt w tej sprawie na adres pomoc@inpost.pl w treści wiadomości przesyłając opis sprawy, dane Odbiorcy i Nadawcy przesyłki, numer transakcji oraz dołączając zrzuty ekranu przedstawiające wspomnianą nieprawidłowość w działaniu.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@InPost Nie ogarniam tych waszych formularzy ,numer aukcji allegro 14318313385 ,problem dotyczy braku możliwości wygenerowania etykiety na zakupiony przedmiot z dnia 22 września a opłacony wczoraj podczas przerwy serwisowej . System nie znajduje tego zamówienia. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 przykro mi, ale konieczne będzie głoszenie tego do InPost, a można to zrobić wysyłając e-mail na adres pomoc@inpost.pl z informacjami na temat tego zamówienia, czyli danymi odbiorcy i nadawcy przesyłki, numerem transakcji. Po samym numerze oferty z Allegro Doradcy z InPost nie będą mogli tego sprawdzić.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@la_nika Wysłałem do nich meila z numerem transakcji ale powiedz proszę jak z waszej strony odczuję to że nie z mojej winy nie nadałem tej przesyłki w terminie . Z klientem rozmawiałem i on to rozumie i nie zależy mu na szybkiej dostawie ale wasz system może to widzieć inaczej. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mwmonety jeśli dostaniesz potwierdzenie, że to problem techniczny po stronie InPost, to usuniemy zamówienie z Jakości. 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@ko_alka Rozumiem ,tylko nie wiem ile będę musiał czekać na odzew a chciałbym tę przesyłkę wysłać jutro rano . Mogę to nawet wysłać drukując prywatnie etykietę (umówiłem się z klientem że jak nie dostanę do wieczora odpowiedzi to poda mi adres meilowy i sam stworzę etykietę tylko chodzi o to by to zamówienie nie psuło statystyk. 

oznacz moderatorów