Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient opłacił wczoraj podczas przerwy technicznej Inpost-u zamówienie z 22 września po wcześniejszym przypomnieniu . Niestety ale dziś po zakończonej przerwie serwisowej nie mogę mu wydrukować etykiety bo system jej nie czyta . Jak mam mu wysłać opłacona przesyłkę aby nie naliczyło mi dodatkowych kosztów? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Chodzi o zamówienie 143183133385
@mwmonety czy etykiety generujesz w Wysyłam z Allegro czy w Mangerze przesyłek?
Drukuje w menagerze paczek
@mwmonety a czy w managerze filtrujesz przesyłki przez wygenerowane? Czy tam nie ma wygenerowanej już przesyłki, czy w imporcie zamówień nie pojawi się to zamówienie?
Próbowałem rano kilka razy i zawsze wyświetlało się że jej nie znalezione a inne opłacone aukcje udało się zrobić bez problemu . Mnie się wydaje że powodem jest czas od zakupu do płatności gdzie miesiąc mijał wczoraj . Klientowi nie przeszkadza jak mu nawet parę dni później wyśle ale nie chciałbym obrywać za opóźniona wysyłkę .
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Sprawdziłem to jeszcze raz tak jak piszesz i nie ma tej przesyłki w tych "wygenerowanych" a w importowanych się ona nie pojawia .
Dzień dobry,
celem zweryfikowania sytuacji proszę o kontakt w tej sprawie na adres pomoc@inpost.pl w treści wiadomości przesyłając opis sprawy, dane Odbiorcy i Nadawcy przesyłki, numer transakcji oraz dołączając zrzuty ekranu przedstawiające wspomnianą nieprawidłowość w działaniu.
@InPost Nie ogarniam tych waszych formularzy ,numer aukcji allegro 14318313385 ,problem dotyczy braku możliwości wygenerowania etykiety na zakupiony przedmiot z dnia 22 września a opłacony wczoraj podczas przerwy serwisowej . System nie znajduje tego zamówienia.
@kolekcjoner608 przykro mi, ale konieczne będzie głoszenie tego do InPost, a można to zrobić wysyłając e-mail na adres pomoc@inpost.pl z informacjami na temat tego zamówienia, czyli danymi odbiorcy i nadawcy przesyłki, numerem transakcji. Po samym numerze oferty z Allegro Doradcy z InPost nie będą mogli tego sprawdzić.
@la_nika Wysłałem do nich meila z numerem transakcji ale powiedz proszę jak z waszej strony odczuję to że nie z mojej winy nie nadałem tej przesyłki w terminie . Z klientem rozmawiałem i on to rozumie i nie zależy mu na szybkiej dostawie ale wasz system może to widzieć inaczej.
@mwmonety jeśli dostaniesz potwierdzenie, że to problem techniczny po stronie InPost, to usuniemy zamówienie z Jakości.
@ko_alka Rozumiem ,tylko nie wiem ile będę musiał czekać na odzew a chciałbym tę przesyłkę wysłać jutro rano . Mogę to nawet wysłać drukując prywatnie etykietę (umówiłem się z klientem że jak nie dostanę do wieczora odpowiedzi to poda mi adres meilowy i sam stworzę etykietę tylko chodzi o to by to zamówienie nie psuło statystyk.