Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czyżby jakaś kolejna awaria lub nowe udoskonalenia są wdrażane bo nie mogę wystawiać aukcji na żadnym z komputerów. tradycyjna śpiewka "coś poszło nie tak ,spróbuj odświeżyć później" . @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@kolekcjoner608 zmień przeglądarkę. U mnie z Comodo też jest taki komunikat, z Firefoxa i Opery jest ok.
no fakt , cóś tam się niewielkiego działo , ale u mnie poszło z kopa .
@kolekcjoner608 Odnotowaliśmy chwilowe problemy. W tej chwili nie powinny już występować.
Przepraszamy za nieprawidłowości.
Chwilowe? Problem trwa od godziny 14:00 i dalej nie ustąpił. Wciąż ten sam komunikat.
Mieliśmy to samo na kilku kontach, teraz już jest ok 🙂
Potrzebujesz wiedzy z zakresu zwiększania sprzedaży na Allegro?
Zajrzyj na nasz kanał na YouTube!
https://bit.ly/vSprintYT
U mnie nadal poprawa tylko połowiczna ,mogę wystawiać świeże pozycje ale nie mogę wystawić ponownie tych które się zakończyły .Nie ponawiam automatycznie aukcji tylko te które w danej chwili chcę i o jakiej porze mają się kończyć ,bo to jest bardzo istotne w licytacjach.
U mnie wszystko leży. Sorry, nie wszystko, pojawia się wspomniany wyżej komunikat że " coś poszło nie tak " itp.
Ciekawe czy potencjalni klienci mogą składać oferty w licytacjach czy również mają z tym problem jak my z wystawianiem .Jeśli są problemy po obu stronach to sprzedawcy powinni otrzymać jakieś zadość uczynienie np. wydłużenie aukcji o 24 h. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kolejna godzina mija a poprawy jak nie było tak nie ma . @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Macie jakieś dobre wieści ?
@kolekcjoner608 Podaj mi proszę numery tych ofert
@ko_alka_ To nie jest konto z którego akurat tu napisałem ,tylko drugie firmowe które też mam na to samo nazwisko. Próbuję wystawiać kilka aukcji wchodzi ,następne nie wchodzą .Bardziej boję się czy moi klienci mogą licytować kończące się niebawem aukcje bo żadnych zmian w cenach nie widzę.
@kolekcjoner608 Nie ma zgłoszeń technicznych dotyczących braku możliwości licytowania. Jeśli chcesz, to prześlę Twoje licytacje do weryfikacji - podobnie jak oferty, których nie możesz wystawić. Możesz przesłać mi numery ofert i ID konta firmowego na spolecznosc@allegro.pl
@ko_alka Mam mnóstwo ofert do wznowienia np.11766671527 ,117668430055
@mwmonety Dzięki. Rozumiem, że pojawia się wspomniany komunikat "coś poszło nie tak"? Zgłosiłam te oferty do sprawdzenia przez Dział Techniczny, czekam na odpowiedź.
@ko_alka Ofert takich jest dużo , a co do licytacji to mam duże obawy że klienci też mogli nie mieć możliwości licytowania ,patrząc na wszystkie kończące się wieczorem aukcje nie ma najmniejszych zmian w cenach licytowanych i zakończonych przedmiotów.
No to ja musiała bym podać ponad 11 000 numerów aukcji? Od południa próbuję za pomocą opcji " wystaw podobną " wystawić cokolwiek i jedyne co widzę to wspomniany wcześniej komunikat.
@mwmonety Otrzymałam odpowiedź, że nie udało się powtórzyć problemu.
@kolekcjoner608 @cztery_bez_atu @mwmonety Wyczyściliście pliki Cookies i sprawdziliście, czy możecie wystawić oferty w trybie incognito? Jeśli tak, to będę kontaktowała się z Działem Technicznym raz jeszcze. Prześlijcie mi proszę zrzuty ekranu, jeśli macie taką możliwość i przykładowe numery ofert (nie muszą być wszystkie, chodzi tylko o przykład do weryfikacji).
Coś jest na rzeczy bo u mnie duża luka w sprzedaży między 12 a 19. Co więcej miałem kilka razy problem z wyszukiwaniem na allegro. Mieliło ale nic nie znajdowało. Dodam, że internet działał Ok.
@ko_alka Wystawiłem hurtowo ,bo pojedynczo się nadal nie da wystawiać np.oferta 11771311516 niedawno się skończyła a nie mogę ponowić.