Problem z wystawieniem ofert z pliku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
Czy może ktoś podpowiedzieć jak uzupełnic plik z ofertami aby naprawić te błędy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Smart_House_pl Wyślij proszę ten plik na adres spolecznosc@allegro.pl i podaj wiadomości link do bieżącego wątku. Wyjaśnię to z Działem Technicznym.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesłane, dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Smart_House_pl Dzięki! Wrócę tutaj z informacją, jak tylko uzyskam odpowiedź w konsultacji.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Smart_House_pl Wracam do Ciebie z odpowiedzią. Proszę, abyś uzupełnił brakujące dane zgodnie ze wskazówkami w pierwszej kolumnie. Dla niektórych ofert nie ma opisów, itp. - w tym problem. 😉
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem jest taki, że te puste komórki są według normalnego wystawiania ,,opcjonalne''. Nie mogą one pozostać puste? Wszystkie aukcje na zdjęciu, które się nie wystawiły to ręczne sekatory. Czy ja naprawdę muszę wypełniać w nich takie komórki jak: pojemność akumulatora, napięcie itp.?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I jeszcze dla przykładu od 90 do 129 wiersza każda komórka która jest na biało jest wypełniona, a aukcje niewystawione. Nie ma informacji co dokładnie mam poprawić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Smart_House_pl W dalszym ciągu wyjaśniam Twoje zgłoszenie. Prosiłabym Cię jeszcze o przesłanie pierwotnego pliku (nie raportu) na wskazany wyżej adres.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuję, plik przesłany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Smart_House_pl Wczoraj otrzymałam od Ciebie plik, w którym wygląda na to, że wszystkie oferty zostały wystawione. Czy to na pewno właściwy plik?
Do weryfikacji potrzebuję pierwotny plik, który próbowałeś wgrać oraz plik raportu, z którego dodałeś zrzut ekranu. Niestety raport, który wysłałeś wcześniej się nie otwiera.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesłałem jeszcze raz ten plik tylko zapisany jako .xlsm zamiast .csv. Raport jest za duzy aby wysłać go mailem więc wysłał się jako link do dysku Google.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Smart_House_pl Dziękuję za raport, ale potrzebuję jeszcze plik, który pierwotnie wgrałeś.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesłałem jeszcze raz pierwotny plik - nazwa ,,plik 1000 ofert gotowy''
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Smart_House_pl Dziękuję! Widzę, że prowadzisz również korespondencję mailową z doradcą w tej sprawie. Przesłałam prośbę o jej ponaglenie. Być może uda się tam szybciej otrzymać odpowiedź.
Moderatorka