anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wystawieniem oferty - Nie udało się wybrać kategorii.

Sorbos_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Nie można wybrać kategorii podczas wystawianie przedmiotu. Nie ma znaczenia czy klikam sugestię, czy też wybieram kategorię ręcznie. 

W załączeniu screen. Ciasteczka wyczyszczone, ponowne zalogowanie na konto było, nie mam już pomysłów. Proszę o pomoc. 

 

Zrzut ekranu 2020-12-10 o 11.05.15.png

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sorbos_pl Czy mógłbyś sprawdzić jeszcze na innej przeglądarce? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Sorbos_pl
#7 Wielbiciel#

Tak, nic to nie zmienia. Spróbowałem na Safari i Chrome. 

Proszę o interwencję, od wczoraj nie mogę wystawić żadnego przedmiotu. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Sorbos_pl Opisz dokładnie kolejne wykonywane kroki. Co się dzieje przy próbie wyboru kategorii? Czy lista kategorii jest dostępna? Którą kategorię próbujesz wybrać?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Sorbos_pl
#7 Wielbiciel#

1. Wystaw przedmiot

2. wybieram kategorię z listy kategorii, po kolei klikając Moda -> Odzież, obuwie, dodatki -> obuwie itd. 

3. Wyskakuje powyższy błąd przy próbie wyboru kategorii. 

Kategoria obuwie damskie, botki 

oznacz moderatorów

harmonicpl
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@harmonicpl Żeby zacząć sprzedawać, musisz aktywować konto. W tym artykule znajdziesz informacje jak to zrobić.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów