Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam od wczoraj po wejściu w zakładkę zwroty nie mam nic tak jakby się w ogóle nie ładowała. Sprawdzałem z wielu przeglądarek, wyczyściłem ich pamięć podręczną i nadal nic. Czy ktoś z Was ma podobny problem, albo miał i sobie jakoś poradził to prosiłbym o zdradzenie sposobu.
Pozdrawiam
@matysport nie mamy podobnych zgłoszeń. Czy możesz przesłać zrzut ekranu z widocznym adresem strony? Zrzut ekranu jest konieczny przy zgłoszeniu problemu do działu technicznego.
Przed chwilą dostałem informację z działu technicznego Allegro, że pojawił się problem techniczny i pracują nad nim. Sprawa nie dotyczy wszystkich kont.
Mam ten sam problem pusta zakładka nie ma jak zlecić zwrotu
@matysport, @zuzabizzu dzięki za Wasze zgłoszenia. Otrzymałam właśnie informację, że to błąd techniczny po naszej stronie. Pracujemy nad jego najszybszym wyeliminowaniem. Proszę Was o cierpliwość. 🙂
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ A poprosicie też klientów czekających na zwrot o tą cierpliwość? jak rozumiem te dni nie będą liczone do zakładki "Szybkość zwracania środków klientom" w zakładce jakość sprzedaży? Problem jest po waszej stronie więc dajcie klientom jakąś informacje
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Wiadomo jak długo potrwa jeszcze ten problem?
@zuzabizzu przykro mi, ale jeszcze nie mamy konkretnych informacji, a zespół wciąż pracuje nad rozwiązaniem. Czy mogę poprosić Cię o informację, że obecnie problem nadal występuje i zakładka zwroty jest u Ciebie pusta (przed sprawdzeniem wyczyść proszę przeglądarkę z której korzystasz)?
Rozumiem, że Twoja wiadomość sugeruje, że nadal jest problem, ale widzę w zadaniu dotyczącym tego problemu aktualizację, więc chcę się upewnić jak to wygląda w tej chwili, abym mogła przekazać zespołowi technicznemu aktualną informację.
Tak problem występuje cały czas. Nie jest to problem czyszczenia pamięci przeglądarki ponieważ po przelogowaniu na inne konto nie ma takiej sytuacji i wszystko jest ok.
U mnie przed chwilą wszystko wróciło więc problem wygląda na rozwiązany.
@matysport super, dziękuję za inforamcję!
Ja byłbym z tego powodu szczęśliwy. Niestety tak nie jest.