Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Otrzymaliśmy taką informację w dyskusji, klientka chce zwrócić towar zakupiony przez pomyłkę. Paczka jest przyjęta w oddziale, nie było jeszcze próby doręczenia.
Opis problemu: Szanowni Państwo Informujemy, że przy próbie doręczenia paczki o nr 600000696387700010039207 wystąpiła przeszkoda w doręczeniu: błędne dane adresowe. W przypadku zmiany adresu doręczenia należy odesłać uzupełniony formularz z załącznika.
@Epical czego nie wiesz , zaczekaj na powrót paczki , potrąć za powrót paczki jeśli koszt wystąpił , resztę oddaj klientce .
@Epical Cześć. 🙂 Skonsultowałam tę sprawę z InPost i najlepiej będzie, jeśli klient skontaktuje się bezpośrednio drogą mejlową z oddziałem, który przesłał wiadomość, wskaże adres do doręczenia i potwierdzi, że jest poprawny.