Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy miał ktoś taką sytuacje, że klient zgłosił do zwrotu z jednej pozycji 2 sztuki, a zwrócił z drugiej pozycji jedną sztukę i nie dostałem informacji, że przesyłka jest uszkodzona lub towar (a wróciła do mnie uszkodzona)
co w takiej sytuacji mam zrobić ? bo poleci mi na łeb na szyje jakość sprzedaży.
PS. tak napisałem do klientki
@sklep_solpio podaj proszę więcej informacji oraz numer zamówienia.
Może opisz to tak, by wszyscy zrozumieli.
Jeśli klient odesłał uszkodzony towar i nie ma dowodów na to, że nie on to uszkodził, odpowiada za jego stan od momentu przejęcia rzeczy w posiadanie.
Więcej informacji, odstąpił od zakupu na przedmiot nr 1 a odesłał nr 2 i wrócił uszkodzony? a zwrot ze Smartem czy ...
Skoro odesłał niewłaściwy przedmiot to formalnie odesłał swoją własność za która nie odpowiadasz. Wyślij wezwanie do odbioru rzeczy. Jeśli formalnie jednak odstąpi to potrąć koszty niezbędne do doprowadzenia przedmiotu do stanu zgodnego z umową. Jeśli to nie będzie możliwe to koszty ubytku na rzeczy.
już sobie na czacie poradziłem kwestia.
W celu wyjaśnienia 🙂 klient zgłosił zwrot 2 sztuk uchwytu o kolorze chrom, a odesłał z 2 pozycji jedną sztukę aluminium i wróciła uszkodzona teraz jaśniej ?