anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem

sklep_solpio
#12 Orędownik#

Witam,

 

Czy miał ktoś taką sytuacje, że klient zgłosił do zwrotu z jednej pozycji 2 sztuki, a zwrócił z drugiej pozycji jedną sztukę i nie dostałem informacji, że przesyłka jest uszkodzona lub towar (a wróciła do mnie uszkodzona)

co w takiej sytuacji mam zrobić ? bo poleci mi na łeb na szyje jakość sprzedaży.

PS. tak napisałem do klientki

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

sklep_solpio
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_solpio podaj proszę więcej informacji oraz numer zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

foto-net-pl
#9 Pomysłodawca#

Może opisz to tak, by wszyscy zrozumieli.
Jeśli klient odesłał uszkodzony towar i nie ma dowodów na to, że nie on to uszkodził, odpowiada za jego stan od momentu przejęcia rzeczy w posiadanie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Więcej informacji, odstąpił od zakupu na przedmiot nr 1 a odesłał nr 2 i wrócił uszkodzony? a zwrot ze Smartem czy ...

oznacz moderatorów

foto-net-pl
#9 Pomysłodawca#

Skoro odesłał niewłaściwy przedmiot to formalnie odesłał swoją własność za która nie odpowiadasz. Wyślij wezwanie do odbioru rzeczy. Jeśli formalnie jednak odstąpi to potrąć koszty niezbędne do doprowadzenia przedmiotu do stanu zgodnego z umową. Jeśli to nie będzie możliwe to koszty ubytku na rzeczy.

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

już sobie na czacie poradziłem kwestia.

W celu wyjaśnienia 🙂 klient zgłosił zwrot 2 sztuk uchwytu o kolorze chrom, a odesłał z 2 pozycji jedną sztukę aluminium i wróciła uszkodzona teraz jaśniej ?

oznacz moderatorów