Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowne Allegro,
Zauważyliśmy, że w ostatnim czasie niektóre wiadomości wysyłane do klientów za pośrednictwem platformy Allegro nie docierają do adresatów. Mimo naszych starań, aby komunikacja była płynna i szybka, zdarzają się sytuacje, w których klienci twierdzą, że nie otrzymali wiadomości związanych z ich zamówieniami.
W efekcie tego problemu, otrzymaliśmy negatywną opinię, której przyczyną było rzekome brakujące powiadomienie. Chcielibyśmy dowiedzieć się, co możemy zrobić w takich przypadkach, kiedy problem leży po stronie systemu Allegro, a my jako sprzedający ponosimy konsekwencje w postaci negatywnego komentarza.
Czy istnieje możliwość weryfikacji i zgłoszenia takich przypadków, aby uniknąć niesprawiedliwych opinii? Prosimy o informacje, jakie kroki możemy podjąć, aby takie sytuacje nie miały wpływu na naszą ocenę sprzedawcy.
Dziękujemy z góry za pomoc i oczekujemy na Allegro odpowiedź.
@BiS-Zakupy czy nieotrzymanie przez kupującego wiadomości są widoczne w Centrum wiadomości? Skąd wiecie, że wysyłane wiadomości nie docierają do kupujących?
Szkoda że w tym właśnie poście nie mogę umieścić zdjęcia ? Dlaczego
A konto zwykle czy firmowe?
Firmowe
@BiS-Zakupy poproszę jeszcze numer zamówienia, którego to dotyczy.
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do Waszej prośby o podanie numeru zamówienia, pragnę zaznaczyć, że z mojej strony oczekuję wyłącznie odpowiedzi w sprawie przedstawionego zapytania. Zgodnie z obowiązującymi zasadami, zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednakże mam również obawy, że podanie szczegółowych danych dotyczących zamówienia może skutkować ograniczeniami lub zmniejszeniem wyświetleń mojego konta na platformie Allegro, co miałoby negatywny wpływ na moją działalność.
Proszę o odpowiedź w tej kwestii i w razie potrzeby wskazówki dotyczące alternatywnego rozwiązania, które nie wpłynie negatywnie na moje konto.
Dziękuję za zrozumienie i oczekuję na Państwa odpowiedź.
@BiS-Zakupy żadne wpisy na tym forum oraz podane tutaj informacje nie spowodują nałożenia ograniczeń na Twoim koncie, oczywiście zawsze możesz napisać za pomocą formularza.