Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Proszę moderatorów
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
o wykluczenie z jakości sprzedaży dwóch wysyłek DHL :
1. Zamówienie 3df44aa0-7833-11ef-b268-4d9622232aed, nadane w punkcie 23.09 9:25 rano, do teraz nie odebrane
https://www.dhl.com/pl-pl/home/tracking/tracking-parcel.html?submit=1&tracking-id=28395649337
2. Zamówienie 5cc3e110-7217-11ef-8833-171788044ff7, nadane w punkcie 16.09 o 9:32, odebrane przez kuriera 18.09 a klient to dostał 20.09 wieczorem
https://www.dhl.com/pl-pl/home/tracking/tracking-parcel.html?submit=1&tracking-id=28376980339
Nie wiem co się dzieje, wysyłaliśmy w Żabkach z dwóch różnych rejonów kurierskich, w obu dramat. Przesyłkę *339 zgłaszałam do DHL, odpowiedź dostałam dopiero po dostarczeniu paczki, że szczęśliwie dojechała to zamykamy sprawę.
Cześć, @WM_tworzywa. Potrzebujemy potwierdzenia, że opóźnienie wynikało z winy przewoźnika. Dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie skontaktowanie się z naszym supportem (na czacie Allegro/Messengerze/WhatsAppie lub przez formularz) i wskazanie opóźnionych zamówień. Doradca skontaktuje się z przewoźnikiem i ustali przyczynę opóźnienia. Gdy DHL potwierdzi opóźnienie po swojej stronie, zamówienia zostaną przekazane do wykluczenia.
Dziękuję za podpowiedź.
ostatnio dhl ma ogromne problemy mi paczki przywozili np po 2 dniach o 18.00 czy o 19.00. Kurier mówi ze ma ogromny rejon i duzo paczek i nie wyrabia miedzy innymi przez to że dhl wszedł w współprace z jednym z chińskich odpowiedników allegro