Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
czy Wy też macie taki błąd od wczoraj? Wiadomo kiedy zostanie rozwiązany problem? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AgrafkaSklep właśnie otrzymałam informację, że problem został rozwiązany! 😄 Wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki przed podjęciem próby wygenerowania etykiet. 🙂
U mnie ten sam problem. Niestety w dalszym ciągu nie mogę wygenerować etykiet. Wyczyszczenie pamięci podręcznej nic nie daje.
U mnie ten sam problem 😞 Od wczoraj kurier nie odebrał paczek 😞
@Solid-Group17 @dor-chem sprawdzaliście w innych przeglądarkach? Problem został wyeliminowany, zatem przyczyna może być inna.
Ja zadzwonilam na infolinię i zostało ponownie zlecenie na odbiór
I nie rozumiem skoro podaję numery paczek a kurier nie podjeżdża a na infolinii mówią mi że nie ma do odbioru tych paczek