anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z płatnościami?

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

ostatnia doba , 

bbb9f1e0-c6ae-11f0-ae9b-a9554126c9d6

4ff00e50-c649-11f0-b582-4d20893a0701

d2feca80-c5f8-11f0-9344-f30c2f0035d7

b4388230-c5da-11f0-9d07-bb7b1c58ecca

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria  chyba tak, bo już od wczoraj było kilka  zgłoszeń

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KOGIEL_T tak pomyślałem , sporo nie opłaconych jak na te kilkanaście transakcji , spadki obrotów tłumaczą osłabieniem ....gu..zik prawda , klienci już mają dość i spadają gdzie indziej .

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mdrogeria weryfikuję to i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Sa_nova i się zaczyna 

Bez tytułu.png

nie bardzo wiem po co mi to potwierdzenie .

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mdrogeria działam w tej sprawie, aby ustalić szczegóły z problemem z płatnościami. Jeśli możesz, to poproś klienta o kontakt z nami przez formularz i przesłanie potwierdzenia pobranej płatności do nas. Będziemy działać, aby wyjaśnić problem z opłaceniem zamówienia. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Sa_nova to nie moja sprawa , narobiliście już tyle zła ,że pora , aby obróciło się to przeciwko Wam , podałem numery transakcji , reszta to Wasza broszka .

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mdrogeria sprawdziliśmy z działem technicznym transakcje i nie potwierdzamy, aby występował problem po naszej stronie przy płatnościach. Z informacji, które mamy - płatności nie doszły do skutku, ze względu na błąd autoryzacji, który może się zdarzyć jeśli klient nie dokończy procesu płatności np. wyłączy stronę zbyt szybko, nie autoryzuje płatności po stronie banku itp. itd. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Sa_nova nie prawda , zrzut , który powyżej umieściłem .... klientka potwierdziła ,że środki z konta zeszły  ,ale ... tam ,  ,, kropla drąży kamień ,, pomalutku klienci zrozumieją ,że płacą za coś co nie działa .

Oto dowód 

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mdrogeria Ten zrzut nie zaprzecza temu, co napisała Sandra. Środki zeszły z konta, ale płatność nie została sfinalizowana. Środki wrócą automatycznie w ciągu kilku dni roboczych. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@w_kiwi zaprzecza , brak autoryzacji występuje po Waszej stronie  ,a nie jest to jedyna niesfinalizowana transakcja i nie jedyna moja konwersacja z klientem .

,,Środki wrócą automatycznie w ciągu kilku dni roboczych. ,,,.... nic , tylko pogratulować .

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mdrogeria Czy możesz napisać, którego zamówienia dotyczy ta wiadomość? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@w_kiwi nie mogę 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@mdrogeria 

Ktoś chyba wstał dzisiaj lewą nogą 😴

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@gdvorek jestem starej daty i lubię zagadki , a ta jest prosta jak kilo drutu w kieszeni , czy tak trudno sparować jeden z czterech numerów przesyłki z informacją podaną na ostatnim zrzucie ?, tylko Wy Z-tki musicie mieć wszystko równiutko podane na talerzu .

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@mdrogeria 

Wiktoria poprosiła Cię o tę informację nie po to, żeby Cię "przepytywać", tylko żebyśmy faktycznie mogli pomóc i sprawnie zweryfikować sprawę. Każdego dnia prowadzimy wiele wątków, więc dodatkowe szczegóły naprawdę są potrzebne, żebyśmy mogli jednoznacznie ustalić, co się wydarzyło przy konkretnej płatności.

Nie będę wchodził w dyskusję o różnicach pokoleniowych - czy to nas przybliża do rozwiązania? Myślę, że akurat w tym przypadku obaj wiemy, że nie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów