Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Od dłuższego czasu występują poważne problemy z działaniem panelu Analytics, a konkretnie z zakładką „Szczegóły konkretnej oferty”.
Niezależnie od pory dnia, po próbie otwarcia tej sekcji pojawia się komunikat:
„Musieliśmy zrobić przerwę techniczną. Prosimy o wyrozumiałość.”
Błąd utrzymuje się od wielu dni, a mimo zgłoszeń sytuacja nie ulega poprawie. Trudno uznać to za usługę wartą 199 zł miesięcznie, skoro kluczowe funkcjonalności są niedostępne.
Czy mogliby Państwo uprzejmie przekazać sprawę do odpowiedniego działu technicznego z prośbą o wyjaśnienie oraz pilne przywrócenie poprawnego działania panelu?
Z góry dziękuję za pomoc i zaangażowanie.
@BiS-Zakupy spróbuj proszę w pierwszej kolejności wyczyścić pliki Cookie (najszybciej zrobisz to poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE) oraz sprawdź działanie strony w oknie prywatnym incognito.
Jeśli po tych krokach, problem wciąż będzie występował - to proszę prześlij nagranie z kolejno wykonywnaych kroków na adres spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości, podaj proszę link do tego wpisu). Będę mogła wtedy dokładnie zweryfikować problem z działem technicznym. 😊