Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam moim zdaniem sprawę nadającą się do zgłoszenia na policję jako wyłudzenie. Kupująca kupiła u mnie w październiku 2021r (ponad 5 miesięcy temu) produkty na 4 aukcjach:
AVON PRÓBKI perfumowana ZESTAW próbek DAMSKICH 2 - 29 sztuk w zestawie
AVON PRÓBKI woda toaletowa ZESTAW próbek DAMSKICH - 27 sztuk w zestawie
AVON PRÓBKI woda ZESTAW 10 próbek perfum dla Niej - 10 sztuk w zestawie
AVON Próbka MATOWA Szminka Pomadka ZESTAW 10 sztuk - 10 sztuk jak w tytule
Dzisiaj założyła spór o godzinie 7,14 a po 1 minucie czyli o 7.15 go zakończyła i wypełniła wniosek z POK. W sporze napisała tak:
|
|
|
|
|
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pachnie wyłudzeniem 🙂
@Pszczola2013, proszę Cię o cierpliwość - weryfikuję tę sprawę.
Oczywiście poczekam ale to nie pierwsza sprawa która budzi mój wielki sprzeciw. Uważam że POK powinien być ale jest nadużywany. Oto jeszcze dwa przykłady:
1. kupujący [edycja] złożył wniosek POK do zamówienia z dnia 2022-01-27.
Witam.
Zupełnie nie rozumiem na jakiej podstawie Pani wnioskuje o zwrot z POK. Pani wypełniła formularz zwrotu ale go do mnie nie wysłała, cały czas jest tylko jako zgłoszony, nic dalej nie ma. Jak się chce za coś zwrot to należy to oddać. Minęło już 14 dni które kupujący ma na zwrot i teraz już go nie przyjmę. Pani do mnie nie napisała w tej sprawie bo po co, lepiej od razu do allegro i pewnie będzie udawać że zapomniała ze nie wysłała bo nie rozumiem jak można wypełnić wniosek POK jak produkty są u niej. Skoro ona nie kontaktowała się w tej sprawie najpierw ze mną, nie widzę powodu abym ja miała kontaktować się z nią.
W załączniku print z zgłoszenia zwrotu przez tą Panią.
Allegro pomimo tego oddało Pani pieniędze, choć ode mnie ich nie pobrano, a produkty Pani ma u siebie.
Dalsza korespondecja w tej sprawie:
Na jakiej podstawie przyznaliście mi zwrot prowizji skoro ta Pani nie odesłała produktów?!!!! W formularzach dostawy jest że zwróciłam pieniądze, a nie zwróciłam za coś czego mi nie oddano!
Dzień dobry.
Wniosek został zaakceptowany, jednak w tym wypadku nie oczekujemy od Pani zwrotu wypłaconej rekompensaty.
Pozdrawiamy, Zespół Programu Ochrony Kupujących
Proszę mi jednak wytłumaczyć dlaczego Pani nie odesłała mi produktów a dostała zwrot? Pobieracie takie WIELKIE prowizje od sprzedaży, a ktoś sobie wypełni wniosek i dostaje kasę bez odesłania poduktów???!!!
Dzień dobry,
zależy nam na pozytywnym zakończeniu sprawy.
Po dokładnym przeanalizowaniu całej sprawy w tym przypadku podjęliśmy taką decyzje.
Ponownie podkreślam, iż nie będziemy wymagali od Pani spłaty tego wniosku.
Pozdrawiamy,
Zespół Programu Ochrony Kupujących
2. Druga sprawa:
kupujący [edycja] złożył wniosek POK do zamówienia z dnia 2022-02-08.
Dzień dobry.
Pani wypełniła formularz zwrotu ale towaru nie zwróciła choć twierdzi ze pamięta jak wkładała paczkę do paczkomatu. Pisałam do allegro bo u mnie zwrot widnieje jako nienadany. W załączniku print korespondencji z ta Panią i wklejona do rozmowy z nią wiadomość od allegro.
Dzień dobry.
Dziękujemy za odpowiedź. Z Państwa strony sprawę uważamy za wyjaśnioną.
Pozdrawiamy,
Zespół Programu Ochrony Kupujących
Tu także allegro zwróciło kasę a do mnie zwrot nie wrócił i dalej widnieje jako oczekujący na nadanie
Bardzo Cię proszę, zweryfikuj przy okazji, jakim cudem klientka zamknęła dyskusję jako nierozwiązaną przed upływem minimalnego w tej sytuacji czasu, to jest 14 dni.
Mnie osobiście ta informacja zmroziła😯
Klientka zamknęła dyskusję jako rozwiązaną w ciagu minuty od założenia jej. Zaraz potem złożyła wniosek w POK
To jest technicznie niemożliwe - a jednak się zdarzyło. Mam nadzieję, że Maja wyjaśni, dlaczego się zdarzyło.
Klientka zaznaczyła że jest ROZWIĄZANA, być może dlatego. Tak jak już to napisałam niżej raczej nic nowego się nie dowiemy i klientkę mogło uczulić 76 próbek bo dostałam taką odpowiedź:
Dobry wieczór.
Nie jesteśmy w stanie zweryfikować, czy do uczulenia rzeczywiście doszło lub nie. Zależy nam na pomyślnym wyjaśnieniu zgłaszanego problemu, dlatego podjęliśmy decyzję o objęciu transakcji Programem Ochrony Kupujących.
Natomiast tak jak wspomnieliśmy, nie oczekujemy od Pani zwrotu pieniędzy i tym samym sprawę uważamy za wyjaśnioną.
Pozdrawiam,
Zespół Programu Ochrony Kupujących
No i mamy odpowiedź... Dyskusję można zakończyć w dowolnym czasie jako rozwiązaną - przepraszam, nie przeczytałam Twojej odpowiedzi ze zrozumieniem😔
Maju, już nie musisz sprawdzać😊
Znaczy, tej jednej rzeczy nie musisz... Bo wygląda na to, że nie oprogramowanie, a omózgowanie zawiodło. Jakim cudem klientka, która uznała sprawę za wyjaśnioną, dostaje zwrot z POK, a sprzedająca jest obciążana kosztami tego zwrotu? Fakt, że Pszczola2013 wyawanturowała sobie "nie oczekujemy od Pani zwrotu pieniędzy", nic tak naprawdę nie zmienia. Sprzedająca została obciążona finansowo za reklamację niezgodności towaru z opisem (pomijam jej zasadność), do której nie mogła się ustosunkować. To bardzo niedobrze.
Moja rada - nie przesadzajcie z tym POK-iem na życzenie, bo zrobi wam dziurę w budżecie jak Smart. I znowu będzie paniczne łatanie finansowej wyrwy🙄
Zapłacisz za tą dziurę z nawiązką. I Ty, i ja i inni :|.
Jednak allegro daje się robić w konia... dostałam taką odpowiedź:
Dobry wieczór.
Nie jesteśmy w stanie zweryfikować, czy do uczulenia rzeczywiście doszło lub nie. Zależy nam na pomyślnym wyjaśnieniu zgłaszanego problemu, dlatego podjęliśmy decyzję o objęciu transakcji Programem Ochrony Kupujących.
Natomiast tak jak wspomnieliśmy, nie oczekujemy od Pani zwrotu pieniędzy i tym samym sprawę uważamy za wyjaśnioną.
Pozdrawiam,
Zespół Programu Ochrony Kupujących
@Pszczola2013 Drobna uwaga: napisałaś: "Produkty Avon mają datę ważności a nie produkcji więc data 2020 oznacza ważność do 2023 roku" - tu jest sprzeczność.
Winno być: /.../ mają datę produkcji a nie ważności /.../.
Poza tym, ok. 🙂
Dokładniej to w każdej aukcji mam napisane: Długa data ważności (3 lata od daty produkcji podanej na opakowaniu)
współczuje Pszczola 2013-mnie to juz tak, w....wia to wyłudzanie niszczenie oszukiwanie na co allegro notorycznie pozwala--ty masz przyjac to ze spokojem tak działa z...bany system Allegro--masz błagać aby jeszcze negatywa nie dostac
No właśnie, powinien być jeszcze program ochrony sprzedających, albo wrócić komentarze dla kupujących wtedy by było wiadomo z kim ma się do czynienia
Widać że ta kupująca nie wie jakim cudem otworzyła dyskusję i po minucie zakończyła jako nierozwiązana i zwróciła się do POK o zwrot pieniędzy. Przecież jest to niemożliwe jak nie minęło 14 dni.
@Pszczola2013 -sorry źle napisalem ,ale jak zaznaczyła dyskusję jako rozwiązana o potem POK nie wiem jakim cudem to zrobiła jest to nie możliwe.
Niech allegro ci wyjaśni lub moderacja jakim cudem mogła tak zrobić .
Być może dlatego że to wszystko jedno po drugim było (spór, a potem wniosek POK) dlatego jeszcze dane się nie wgrały i można było to zrobić
@Pszczola2013 być może, ale nie chce mi się w to wierzyć ze można otworzyć dyskusji i po minucie zamknąc jako rozwiązana i wystąpić o zwrot do POK