Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie:
Program Ochrony Sprzedających
Obecnie kupujący ma 44dni(!) na zamknięcie dyskusji ze sprzedającym (jest sędzią we własnej sprawie).
Sprzedający ma 24h (czyli 24 godziny) (!) na odpowiedź (tylko obrona).
Sprzedający nie ma możliwości założenia dyskusji.
@konto zamknięte Jego lub jej dzisiejsze posty, to jeden wielki chaos żeby nie powiedzieć - szajs.Oszuści, policja, nieodebrana paczka, negatyw, POS. Gdzie tak dzisiaj wieje?
@pulkownik66, może robił zakupy u ciebie, no wiesz, jasna, ciemna. Sprawdź.🤪
@konto zamknięte możliwe, ale tylko jako !g
@pulkownik66, no tak, takie zakupy tylko incognito 😃
W dalszym ciągu nie rozumiem, dlaczego wysyłasz cokolwiek, jeśli zamówienie nie zostało opłacone?
U mnie lepsza sytuacja. Paczka doręczona, adresat podpisany ,paczka (inpost kurier) .Kupujący twierdzi ,że nie odebrał paczki ,wystąpił do Prog.ochrony kupujących i allegro zablokowało mi konto, jemu oddało kasę ,a mnie zmusza do wpłaty na konto allegro windykacja kwoty zwrotu. [edycja] zarządzają tym allegro !!! Do tego z ich strony brak odpowiedzi na moje pytania///
@handlo_net Wygląda na to, ze nie wiesz jak powinien wyglądać proces reklamacji w tej sytuacji ani też nie poinformowałeś klienta o tym. Co jak teraz doskonale widać po tym co Cię spotkało, jest to w Twoim interesie 😉
Zapomniałem o tym wspomnieć ,że zlożona reklamacja w inpost i inpost potwierdził ,że klient pod danym adresem odebrał paczkę, podpisano nazwiskiem odbiorcy... Klient poinformowany o reklamacji najpierw podziękował, później się nie odzywał .. Może mnie doedukuj Zibik30, bo to już kolejna taka sprawa...
@handlo_net Raczej kolejne zamieszanie przez podawanie pół faktów 😄 Nie raz się okazywało jak już wszyscy płakali za biednym pokrzywdzonym X a moderator zasięgnął wiedzy i się okazywało, ze X zapomniał tylko napisać co i ile z jego winy w tym wszystkim było 😄
Napisz wszystko dokładnie a nie będzie dedukowania 😄
Co oznacza że "Klient poinformowany o reklamacji najpierw podziękował, później się nie odzywał" To klient nie składał reklamacji? odebrał tą paczkę czy nie? Bo jeśli odebrał paczkę, to on ma obowiązek złożyć reklamacje do inpostu, jeśli nie, to Ty składasz reklamacje. Jeśli Inpost sugeruje iż klient odebrał paczkę a klient twierdzi, ze nie odebrał to również tylko klient składa reklamacje i przekazują prawa do niej sprzedawcy w każdej z tych sytuacji.
Paczka allegro kurier inpost. Nie ,klient nie składał reklamacji, na infolinii inpost poinformowany został ,że nie ma do tego praw (chodziło o pełnomocnictwo allegro). Kupujący upierał się ,że sam mieszka i nikt nie mógł odebrać tej paczki. Ja zrobiłem odwołanie do inpost o przedstawienie mi daty i godziny doręczenia (ale nie zdążyli mi odpowiedzieć). Allegro samo podjęło decyzję ,że zezwala kupującemu na skorzystanie z progr.ochorny... Tak wygląda ta sytuacja.
Dla mnie inpost i allegro to partacze.. Inpost wiecznie coś psoci. Weryfikują często moje małe paczki paczkomatowe i za weryfikację sobie opłaty naliczają mimo ,że standard dla tych paczek to koperta kurierska tekturowa.. Zdarzyła mi się dopłata 69,00zł .. Oczywiście przy mozolnych reklamacjach (każda paczka osobno,a było ich w 2 fakturach ok.50 z błędami naliczeń) to mnie szlak trafia na ten inpost.. Jak zresztą na allegro, gdy nie uznają zwrotu prowizji...
@handlo_net Nie rozumiem, Twierdzisz, że @InPost wskazał na odebranie przesyłki przez klienta potwierdzając to złożeniem podpisu przez kupującego, tak?
Jeśli klient twierdzi, ze nie odebrał przesyłki a w związku z faktem powyższym co twierdzi Inpost. W tym momencie zaczynamy mówić o przestępstwie popełnionym przez Inpost lub klienta, bo któryś z nich kłamie wskazując jednocześnie na popełnienie przestępstwa z kodeksu karnego przez drugiego.
Kto klienta poinformował, ze nie ma praw do tej reklamacji? Inpost? Napisz klientowi żeby zgłosił na Policje przestępstwa, jedno przez sfałszowanie dokumentów, prawdopodobnie wyłudzenie lub kradzież oraz wprowadzanie klienta w błąd w celu zatajenia tych zdarzeń mówiąc klientowi że nie ma praw do roszczenia i wyjaśniania z w/w przestępstw przeciwko niemu i mieniu.
Zgłosiłbym tez to na Twoim miejscu, także organom ścigania, skoro Inpost także wprowadził Cię w błąd aby zataić popełniane przestępstwa a allegro nie wiem jaką w tym odgrywa role. Najlepiej zgłoś i niech kupujący też zgłosi. Sam nie wygrasz a zostaniesz jedynie pogrążony.
Najgorsze ,że wartość zamówienia to do 200zł , policja się podśmiechuje przyjmując takie zgłoszenia ( do tego informują ,od jakiej kwoty jest przestępstwo ,a od jakiej przewinienie) Taki rząd, taka policja .. .
Już mi się zdarzyło składać zeznania w podobnych sprawach, mni. kradzieży mi prywatnych i firmowych paczek spod domu, firmy itp..Gdzie mam monitoring 🙂 A policyjni kretyni kiedyś powiedzieli mi ,żebym założył bliżej drzwi,tj. dzwonka lub klamki kamerkę bo twarzy kuriera nie widzą dokładnie z góry (z 3-4metrów na kamerze full HD)...
Inpost ,jak wiele firm kurierskich odwlekają w nieskończoność (na każde zgłoszenie 30 dni regulaminowe) sprawy ,zawsze proszą o podpis kuriera przy odbiorze (traktują nadawcę jak **piiip**ę) , datę nadania ,etykietę lub jej kopię ... itp..Szkoda ,że o zdjęcia lub film podczas pakowania nie proszą .. Najlepsze ,że to wszystko w systemie mają.
Klient też się czuje bezkarny,jak widać .. do tego wspiera go banda zwana allegro ochrona kupujących.
Co lepsze , allegro już uznało mnie za bandziora, zwracając klientowi pieniądze, już kilka razy tak miałem.Zdarza się rzadko,ale.. Po czasie inpost daje jakby adnotację do reklamacji(rzadko ,ale się zdarza) ,że paczka się odnalazła ,ale to jeszcze ,żeby było śmiesznie , jest doręczona do nadawcy (fakt ,takie pismo po tygodniu od pierwszego i tygodniu,lub dwóch od doręczenia mi tej paczki w stanie opłakanym ,jako zwrot (bez mojego podpisu,ani pracownika) ,do tego naliczona mi zostaje opłata za zwrot. Inpost to firma pełna absurdów.
Dział reklamacji, co potwierdzają managerowi i opiekunowie klienta z inpost jest ich słabą stroną ..
Już czekam ,jak zostane wezwany na komendę ,celem złożenia zeznań, jako przestępca. Bo przecież to ja jestem nadawcą.
Do tego allegro przy swoich paczkach, czyli przesyłkach allegro wcale nie wspiera sprzedawców, mało tego pomaga przestępcom ,czyli firmą kurierskim i kupującym.
Najbardziej odpowiedzialna jest poczta,mimo zagubień przesyłek, mega opóźnień w doręczeniu, zawsze wypłacają odszkodowanie sprzedawcy.
@handlo_net Mówimy o przestępstwie fałszowania podpisu z art. 270 § 1 k.k. , mówienia nieprawdy czyli próbie oszustwa i wyłudzenia. Nie ważna jest kwota przy przestępstwie fałszerstwa aby z urzędu dokonać wyjaśnień i dalszych czynności. Policja niech sobie mówi co chce, bo im się nie chce w papierkach siedzieć, ważne żeby złożyć zawiadomienie. Proś kupującego i z nim bez problemu dojdziecie swego, szczególnie, ze on jako konsument może jeszcze zaangażować w sprawę rzecznika praw konsumentów
Właśnie w tym sprawa najśmieszniejsza ,że od czasu ,gdy klient otrzymał pieniądze od allegro ,brak z nim kontaktu 🙂
@handlo_net Od początku źle podszedłeś do sprawy, dlatego masz taki jej wynik a nie inny, a inpost nadal będzie tak działać bo widzi, ze nikt nie wie co z tym zrobić albo się nie chce i nic nie robi hehe. Może następnym razem wyciągniesz wnioski z tej i inaczej ją poprowadzisz. Ważne jest dobry kontakt z klientem i dobrze go pokierować.
ok, spróbuję .. jeśli uznam ,że kwota roszczenia jest tego warta.. tj.,czasu poświęconego na odzyskanie tej przesyłki.
Nie będę się już nakręcał .. 🙂
Najbardziej przypadło mi do gustu twoje stwierdzenie "Klient też się czuje bezkarny,jak widać .. do tego wspiera go banda zwana allegro ochrona kupujących. "
Mam takie same wrażenie po pracownikach tej firmy .Nie będę opisywał mojej sytuacji ale z przekąsem zapytam .Czy jeżeli będzie mi się nudzić to mogę sobie kupić towar na allegro i np z opcją zapłaty za pobraniem fajnie sobie nie odebrać i nic mi z tego powodu nie grozi .
Albo po przygotowaniu przesyłki ( nie małej ) zrezygnować sobie i nie ponieść kosztów jakiegoś tam typa który sprzedaje mi towar ?
@handlo_net Widzę, że wczoraj wieczorem wymieniłeś kilka wiadomości z konsultantką w ramach korespondencji nr 13932108. Twoje konto nie jest już też zablokowane.
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
Ja mam podobny problem, mój kupujący, chciał mnie na początku, też zrobić na sposób, że paczka do niego nie dotarła, jednak widząc, że nie odpisywałem, (przyznaję się bez bicia, że niestety nie śledziłem dyskusji, nie możliwe były dla mnie problemy) jednak cudownie paczka się znalazła, zaczął mnie oczerniać w dyskusji, że komputer, źle przeczyszczony, że kabelki nie poukładane, jak były pospinane ładnie trytkami. Wyszło na to, że jak allegro oddało mu pieniądze, komputera nie ma, rozebrał, oddał, a cześć ma w swoim starym komputerze. Mi allegro zablokowało możliwość sprzedaży oraz zablokowało mi allegro Pay, a ja zostaję bez komputera i muszę oddać pieniądze, które zarobiłem. Aktualnie sprawa w toku, ale cały czas POK mnie zbywa, chociaż jest to ewidentnie nieuczciwy sprzedający. Żadnej kary, a powinien być klient zablokowany. Ja w tym momencie muszę oddać pieniądze, które allegro zapłaciło delikwentowi, a ja zostaję bez komputera i muszę oddać pieniądze, które zarobiłem oraz zablokowane większość funkcji allegro.
Fajnie by było, gdyby, allegro też mi zdjęło wszystkie blokady i nie kazało chociaż oddawać pieniędzy za komputer który działał w 100% a teraz go nie ma i nie będzie.
Ktoś wspominał o sądach w sprawie oszust w sieci. Może ktoś podać linka do takiej strony i linka jak to złożyć, lub mógłby ktoś wytłumaczyć z czym to się je?
Pozdrawiam