anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o interwencję i wykluczenie ze statystyk

kotzpsem
#9 Pomysłodawca#

Pomimo zleconego podjazdu w godzinach porannych dnia wczorajszego kurier DHL nie odebrał przesyłek.

Nr zamówień:

ecb512d0-147e-11f0-b905-21234eb47aee

96d4bdf0-1471-11f0-a2fc-b52b30e99b3a

Proszę o interwencję @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ , mam w związku z tym pytania:

- jak zgłosić brak podjazdu, skoro po kliknięciu na "reklamuj dostawę" jesteśmy przenoszeni na stronę przewoźnika, a tam można zareklamować tylko dostawę która jest już nadana.

- czy powinno się zamawiać w takich przypadkach podjazd na po raz kolejny (na dzisiaj) i jeśli tak to w jaki sposób?

Proszę również o wykluczenie ze statystyk tych zamówień.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kotzpsem Przekazałam te zamówienia do wykluczenia ze statystyk Jakości sprzedaży. Kwestię ponownego zamawiania podjazdu konsultuję. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kotzpsem Niestety w naszym narzędziu nadawczym ponowne zlecenie podjazdu dla tych samych paczek nie jest możliwe. Konieczny będzie kontakt w tej sprawie bezpośrednio z przewoźnikiem. Przekazuję numer telefonu: + 48 42 6 345 345.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kotzpsem
#9 Pomysłodawca#

@nat_not Dziękuję za pomoc i odpowiedź. Kontaktowałem się wczoraj pod tym numerem z przewoźnikiem, niestety poza stratą czasu nic nie wskórałem. Praktycznie nie można tam uzyskać żadnej pomocy dla paczek które nie zostały jeszcze nadane. Rozmowa tylko z botem.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kotzpsem Czy nadajesz przesyłki bez umowy własnej z przewoźnikiem? Jeśli tak, spróbuj wypełnić ten formularz reklamacji lub napisz tutaj. Mam nadzieję, że to pomoże w rozwiązaniu problemu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kotzpsem
#9 Pomysłodawca#

Znów to samo, 

Pomimo zleconego podjazdu w dniu wczorajszym kurier DHL nie odebrał przesyłek.

Nr zamówienia:

acadccd0-246a-11f0-ab63-3d7002097d47

Data odbioru przesyłki
2025-04-29 13:00 15:00
Numer zlecenia podjazdu
AD2098059

Allegro Automat DHL BOX 24/7 (AD) (DHL BOX 24/7 4592865)

Nie można wypełnić formularza reklamacji gdyż przesyłka nie została nadana, kontakt telefoniczny z przewoźnikiem w takim przypadku to fikcja, (telefon kuriera też cały czas wyłączony). Nie mam blisko punktu nadań DHL, więc z 1 paczką musiałem dzisiaj pokonać 10 kilometrów by ją nadać.

Jak mam nadać paczkę po którą zamówiony był podjazd i nie został zrealizowany przez DHL, skoro nie można zamówić kolejnego podjazdu po tą samą paczkę na kolejny dzień.

Proszę o wykluczenie ze statystyk  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kotzpsem Skierowałam zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Problem z brakiem podjazdu Allegro Delivery możesz zgłaszać również pod numerem 616 306 886.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kotzpsem
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi Bardzo dziękuję.

oznacz moderatorów